امام جمعه موقت رفسنجان مطرح کرد:

مسئولین ادارات نسبت به نماز اول وقت پیش قدم شوند

  • شناسه خبر: 164930
مسئولین ادارات نسبت به نماز اول وقت پیش قدم شوند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت:پیش قدم شدن مدیر اداره در اقامه نماز هم عبادت و هم امر به معروف و نهی از منکر است و یکی از راه های مراقبت از نماز، اول وقت و جماعت خواندن است.

خانه » رفسنجان » مسئولین ادارات نسبت به نماز اول وقت پیش قدم شوند

به گزارش خانه خشتی؛ جلسه شورای اقامه نماز شهرستان رفسنجان پیش از ظهر امروز با حضور مجید فصیحی هرندی فرماندار ، حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان در این جلسه با اذعان بر اهمیت اقامه نماز اظهار داشت:ارزش نماز به گونه ای است که به دیگر کارهای انسان بها و ارزش می دهد و باعث می شود دیگر کارها مورد تایید خداوند قرار بگیرد.

وی بیان داشت:در اقامه نماز ۷۰ بار به اهمیت نماز اشاره شده است .

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد:اقامه نماز در ادارات توسط مدیر اداره هم عبادت و هم امر به معروف و نهی از منکر است و یکی از راه های مراقبت از نماز به وقت و جماعت خواندن است و مسئولین ادارات در نماز اول وقت پیش قدم شوند.

وی بیان داشت:قرار شد هر دو هفته ای یکبار در ادارات برای ترویج نماز و گره گشایی مشکلات مردم نمازاقامه شود .

مجید فصیحی هرندی به اهمیت اقامه نماز اشاره داشت و گفت:هر کس در هر مسئولیتی که باشد اگر نماز صحیح و با خلوص نیت اقامه کند و نگاه پاکی و درستی داشته باشد در حرکات و خدمت گذاری طرف، تاثیر مهمی می گذارد .

وی با اشاره به خاطرات اسرای هشت سال دفاع مقدس و داشتن روحیه اعتقاد معنوی در آنها بیان داشت:اسرای دوران دفاع مقدس چون در مسیر درست اعتقادی حرکت کرده بودند و سختیها را در راستای هدف و آرمان بزرگ تحمل کردند شاید خودشان موفقیت ها را ندیده اند ولی امروز شاهد نتایج آن در کشور هستیم و این موفقیت ها را برای آیندگان به ارث گذاشته اند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه مسئولین ادارات باید به نماز اول وقت اهمیت بدهند خاطرنشان کرد:تا کنون ۲ مورد اقامه نمازدر ادارات و ۲ مورد اقامه نماز در مساجد برگزار گردید.

وی افزود:برگزاری نماز در مساجد و محلات باعث مطرح و حل شدن مشکلات مردم محلات می شود.

هرندی  با اشاره به مشکلات روشنایی شهرک یادگار امام گفت:روشنایی فضای پارک شهرک یادگار امام با همکاری شهرداری انجام شد،موتورپمپ ای در مسیر این شهرک وجود داشت قرار شده مشکل این مورد برطرف شود.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه تمامی مشکلات به علت عدم امکانات قابل حل نیست افزود:اگر مسئولین در حد وظایف خودشان مشکلات مردم را از زبان خودشان بشنوند و ارتباط نزدیک داشته باشند از لحاظ معنوی فضایی به وجود می آید که احقاق حقوق بیشتری صورت گیرد و اقامه نماز در مساجد و محلات در این راستا می تواند موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه ادارات، باید جلسات خود را طوری برگزار کنند که با اقامه نماز تداخل نداشته باشد تاکید داشت:مسئولین ادارات به مدت ۲۰ دقیقه به اقامه نماز اول وقت در ادارات اهمیت دهند.

هرندی یادآور شد:همه مسئولین ادارات با هم افزایی و واقع بینی مشکلات مردم را حل کنند و مشکلات را بر گردن دیگر ادارات انداختن نشانه زیر سوال بردن دولت است.

خبر از منیژه نوروزی

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
اقامه نماز اول وقت در ادارات رفسنجان جلسه شورای اقامه نماز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان