گلاب پروژه ۲۰۱۴ ضدایرانی هالیوود

  • شناسه خبر: 16476
گلاب پروژه ۲۰۱۴ ضدایرانی هالیوود

اتفاقی که درمورد فیلم آرگو افتاد، حال برای فیلم دیگری به نام »گلاب»در حال وقوع است. فیلمی که کاملا چراغ خاموش تولید می شود و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. موضوع آن در مورد فتنه ۸۸ است. به گزارش”خانه خشتی”،جان استوارت مجری سرشناس آمریکایی و یکی از بزرگ ترین تهیه کنندگان آمریکا که […]

خانه » آخرین اخبار » گلاب پروژه ۲۰۱۴ ضدایرانی هالیوود

اتفاقی که درمورد فیلم آرگو افتاد، حال برای فیلم دیگری به نام »گلاب»در حال وقوع است. فیلمی که کاملا چراغ خاموش تولید می شود و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. موضوع آن در مورد فتنه ۸۸ است.

به گزارش”خانه خشتی”،جان استوارت مجری سرشناس آمریکایی و یکی از بزرگ ترین تهیه کنندگان آمریکا که برنده ی ۱۸ جایزه ی امی شده است می خواهد اولین فیلمش را کارگردانی کند.

“گلاب” نام فیلمی است که فیلمنامه ی آن هم توسط خود جان استوارت از روی رمان “…بعد آنها به دنبال من آمدند” مازیار بهاری نوشته خواهد شد.
ماجرای کتاب، خاطرات ۱۱۸ روز زندان خبرنگار بی بی سی ، مازیار بهاری است که در زمان فتنه ی ۸۸ به ایران آمده بود. او که در مصاحبه اش با پرس تی وی اعتراف کرد که خبرنگاران غربی برای جاسوسی کار می کنند و او هم به دنبال تحقق یک انقلاب رنگی بوده، پس از آزادی از زندان و گریختن از کشور اعترافاتش را پس گرفت و کتاب “…بعد آنها به دنبال من آمدند” را نوشت.
این کتاب داستان او را روایت می کند، در حالی که نامزد حامله اش پائولا را در لندن گذاشته و به ایران آمده و در شلوغی فتنه ی سال ۸۸ به زندان اوین می افتد و ۱۱۸ روز در آن به سر می برد.
“گلاب” هم لقبی است که او به زندان بانش داده. ظاهرا وی از روی بوی گلاب زندان بانش را می شناخته.
ساخت این فیلم از ماه ژوئن یا جولای سال جاری آغاز می شود و قرار است سال ۲۰۱۴ این فیلم رسما منتشر شود.
جان استوارت که سابقه ی مجری گری مراسم بزرگی مثل اسکار هفتاد و هشتم را در کارنامه دارد، برای اولین فیلمش یک کار ضد ایرانی را انتخاب کرده تا بلکه بتواند با جوایز احتمالی جایی در بین کارگردانان مشهور پیدا کند.
فعلا دو کمپانی “باس بوی پروداکشن” و “اد لات اینترتینمنت” ساخت این فیلم را بر عهده گرفته اند.
جی جی پریتزکر که تهیه کننده ی فیلم های مهمی چون “درایو” و “لانه ی خرگوش” است، به همراهی اسکات رادین تهیه کننده ی مطرح و برنده ی اسکار فیلم های کارگردانان یهودی هالیوود، برادران کوئن و خود جان استورات تهیه کنندگان پروژه ی ضد ایرانی هستند.
رادین همینطور سابقه ی تهیه ی فیلم هایی چون “شبکه ی اجتماعی” و “دختری با خالکوبی ژدها” از دیوید فینچر، “خون به پا می شود” از پل توماس اندرسون، “امپراطور طلوع ماه” از وز اندرسون، فیلم موهن “دیکتاتور”،” اسلیپی هالو” از تیم برتون و فیلم های متعددی از برادران کوئن را در کارنامه ی خود دارد. وی همین طور تهیه کننده ی فیلم آینده ی مارتین اسکورسزی، “سیناترا” هم هست.
ائتلاف اپوزیسیون خارج نشین با چنین تیم پر قدرتی از تهیه کنندگان آمریکایی یک واکنش سراسری از طرف دولت، مسئولین فرهنگی و مردم را می طلبد.خبرگزاری تسنیم در آینده خط خبری مواجهه با جدیدترین پروژه سینمایی ضدایرانی آمریکا را آغاز خواهد کرد.
منبع: بوتیانیوز
برچسب ها:
آرگو ایران گلاب گلاب پروژه ۲۰۱۴ ضدایرانی هالیوود هالیوود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان