مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

مخالف هیچ فکر و اندیشه ای نیستیم و از کسی دلخوری نداریم

  • شناسه خبر: 164673
مخالف هیچ فکر و اندیشه ای نیستیم و از کسی دلخوری نداریم

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: هرکس که می تواند در باشگاه کمکی دهد از رده ی مدیرعاملی تا توپ جمع کن باشگاه به کمک آید، مخالف هیچ فکر و اندیشه ای نیستیم همه با هم دوست هستیم دلخوری نداریم و به دل نمی گیریم.

خانه » ورزشی » مخالف هیچ فکر و اندیشه ای نیستیم و از کسی دلخوری نداریم

مجید زیندینی در گفت و گو با خانه خشتی در خصوص حواشی اخیر باشگاه مس و تغییر در کادر باشگاه اظهار داشت: با میشو کریستوویچ به تفاهم نرسیدیم و محمد ربیعی که کارنامه خوبی دارد به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.
وی افزود: تاکنون تیم های به سرپرستی ربیعی بین تیم های اول تا چهارم لیگ بوده اند، کادر فنی تیم بر اساس انتخاب سرمربی است و تنها یک نفر در بحث آموزشی در کنار سرمربی از سوی باشگاه معرفی شده است.
مدیر عامل باشگاه مس گفت: میشو متاسفانه گرفتار جریانی شده که نخواسته درباره آن سخنی بگوید.
وی ادامه داد: در بحث کادر فنی عنوان کردیم که هرکسی را شما بخواهید می آورم و این غیر منطقی و کار غیر حرفه ای است که فردی را باشگاه انتخاب کند و سرمربی قبول نداشته باشد در اینصورت در زمان گرفتن نتیجه نادرست باشگاه خلع سلاح می شود.
زیندینی بیان داشت: قرار بود ۲۰ درصد مبلغ قراردادهای پارسال با مصوبه ی هیات مدیره به اعضای کادر داده شود.
وی خاطر نشان کرد: می خواهیم حواشی باشگاه را جمع کنیم از هرکسی در رفسنجان که بخواهد به ورزش شهرستان کمک کند استقبال می کنیم حال از هر گروهی که باشد خارج از منافع شخصی و گروهی همکاری می کنیم.
وی تصریح کرد: آقای امیرپناهی کسی است که در باشگاه مس بزرگ شده ، امیرپناهی را بنده به تیم آوردم و هیچ موضوعی نداریم، دوست داریم بچه های رفسنجان در باشگاه بزرگ شوند چرا که کار کردن با آنها راحت تر و بی دردسرتر است، ایشان دوست من است.
زیندینی گفت: متاسفانه اتفاقی افتاد و کسانی میدان دار شدند که دلسوز باشگاه نبودند بلکه دلسوز تعلقات خود بودند.
مدیر عامل باشگاه در خصوص لغو قرار داد باشگاه با آقایان علیزاده و زبردست ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: این آقایان از افراد با تجربه و با سابقه باشگاه هستند کار به سلایق و افکار افراد نداریم هرکسی ظرفیتی دارد در کنار آن مشکلاتی هم دارد اگر قرار باشد همه ی آدم ها را بر اساس معایب کنار بگذاریم به اهداف نمی رسیم.
زیندینی گفت: به هیچ کسی به چشم مخالف نگاه نکردیم، ۲۰ تا ۳۰ درصد سال گذشته کادر فنی کاهش یافته تا هزینه های صرف امور دیگر شود.
زیندینی در سخنانش به همکاری باشگاه با هیاتهای فوتبال و بستکبال ،کاراته و سایر ورزش ها و همچنین خیریه ها اشاره کرد و بیان داشت: هرکس که می تواند در باشگاه کمکی دهد از رده ی مدیرعاملی تا توپ جمع کن باشگاه به کمک آید، مخالف هیچ فکر و اندیشه ای نیستم همه با هم دوست هستیم دلخوری نداریم و به دل نمی گیریم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان