فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

رفسنجان کمترین سهم از اعتبارات استانی

  • شناسه خبر: 164666
رفسنجان کمترین سهم از اعتبارات استانی

فرماندار رفسنجان گفت: با وجود رشد ۱۶ درصدی اعتبارات اما سهم رفسنجان در استان کمترین است.

خانه » اقتصادی » رفسنجان کمترین سهم از اعتبارات استانی

به گزارش خانه خشتی، مجید فصیحی هرندی در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضور مدیران و روسای ادارات در فرمانداری برگزار شد بر تعامل بین دستگاهها تاکید کرد و گفت: با هم کار کردن معجزه آفرین است ، جامعه ایمن با هماهنگی همه ی دستگاههای شکل میگیرد.

وی افزود: ما مسئولین موظیم که به وظایفمان به خوبی عمل کنیم با مهربانی و عطوفت با مردم برخورد کنیم و از انها بخواهیم که نقش اساسی خودشان در مسائل را ایفا کنند.

هرندی گفت: خوب است که از سوی مسئولین ادارات فرافکنی صورت نگیرد همه مسائل را فرمانداری و بخشداری نباید پاسخ دهند تجمع های اعتراضی بایستی در مقابل اداره مورد سوال برپا شود ؛ هیچ چیز را به گردن دیگری نیاندازیم ، همه باید پاسخگو باشیم.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و با کش و قوس های فراوانی همراه است هرچند دیپلماسی کشور  دست برتر است.

وی تصریح کرد: از طریق رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی هجمه ی بسیار سنگینی بر افکار عممی ما وارد می شود که بایستی رصد شوند و پیش بینی های لازم برای مقابله به موقع انجام گیرد.

هرندی گفت: مراقب باشیم در این جریان که مردم را به سمت ناامیدی سوق می دهد دخیل نباشیم  و نا آگاهانه کمک نکنیم به این مسیر دشمن، مردم ما باهوش هستند و شرایط را درک می کنند.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه امسال ۵۰۸ میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی به شهرستان رفسنجان صورت گرفته است تصریح کرد: از این مقدار ۴۵۲ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده که ۵۶ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال برای پروژه های ورزشی است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود رشد ۱۶ درصدی اعتبارات اما سهم رفسنجان در استان کمترین است بر اساس رشد شاخص ها اعتبارات دستگاه ها را کم کردند که ناعادلانه است نباید دستگاهی به دلیل بهبود شاخص ها از اعتبارات محروم شوند مسئولان استان شهرها و مجموعه هایی که تلاش بیشتری انجام می دهند که شاخص ها را بالا ببرند تنبیه نکنند.

هرندی گفت: سهم شهرستان رفسنجان از نفت ۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال است که بسیار اندک است چون ما فقط دو منطقه محروم داریم .

رفسنجان چوب برخورداری خود را می خورد

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان نیز در این جلسه با تاکید بر رعایت تقوی اظهار داشت: تقوا جامع خیرات است ، گاهی نحوه ی تعاملات و رفتار ما مسئولین باعث می شود بر قشری فشار آید و برخی بر گرده ی دیگری سوار شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش هایی از شهرستان رفسنجان محروم هستیم، در بحث آب شرب و کشاورزی محرومیت داریم ، همه دستگاههای موظفند آمار درست و واقعی دهند اگر در جایی بهره مندیم مطرح کنید و اگر گرفتاری داریم بگویید و واقعیت ها را بیان کنید.

رمضانی پور گفت: رفسنجان در شاخص ها چوب برخورداری را می خورد اما بودجه های تخصیص یافته به اندازه شهر عنبرآباد است.

وی بیان داشت: همه باید در شهرستان کمک کنیم تا این شاخص ها اصلاح شود و نیاز به جهاد انقلابی است.

برچسب ها:
اعتبارات رفسنجان شورای اداری فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان