راه اندازی رادیو جدید ضد انقلاب با کمک بازنشستگان صدا و سیما

  • شناسه خبر: 16460
راه اندازی رادیو جدید ضد انقلاب با کمک بازنشستگان صدا و سیما

اخیرا رادیویی در فضای رسانه ای ضد انقلاب خودنمایی می کند که تشکیل دهندگان اصلی آن بازنشستگان صدا وسیما کشورمان هستند. به گزارش”خانه خشتی”،اخیرا سایتها و شبکه های ضد انقلاب رادیویی تازه تاسیس را تبلیغ می کنند با عنوان “بیسم” که کارمندان و موسسان اصلی آن بازنشستگان صدا وسیما هستند و مجریان و دوبلرهای آنها […]

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی رادیو جدید ضد انقلاب با کمک بازنشستگان صدا و سیما

اخیرا رادیویی در فضای رسانه ای ضد انقلاب خودنمایی می کند که تشکیل دهندگان اصلی آن بازنشستگان صدا وسیما کشورمان هستند.

به گزارش”خانه خشتی”،اخیرا سایتها و شبکه های ضد انقلاب رادیویی تازه تاسیس را تبلیغ می کنند با عنوان “بیسم” که کارمندان و موسسان اصلی آن بازنشستگان صدا وسیما هستند و مجریان و دوبلرهای آنها خانوادهای این بازنشستگان صدا وسیما هستند که متاسفانه رهرو سایتها وشبکه ها و رادیوهای ضد انقلاب را پیش گرفته است.

این رادیو که با عنوان “بیسم” راه اندازی شده است در مرامنامه اش آورده است که تا آخرین نفس برای دفاع از حقوق ایرانیان مخالف نظام جمهوری اسلامی حمایت خواهد کرد و صدای آنها را به گوش همه دنیا خواهد رساند!

برخی از این بازنشستگان صدا وسیما هدف خودشان را از راه اندازی این رادیو آزادی بی قید وبند اعلام کرده اند ، نکته مهم این است که هزینه های این رادیو تازه تاسیس از کجا تامین می شود.

این رادیو که با تبلیغات گسترده سایتهای ضد انقلاب همراه بوده است مشخص است که با پشتوانه و حمایت ضد انقلاب روی کار آمده است ، حتی در سایتهایی نظیر بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و چند سایت ضد انقلاب دیگر هم بنرهای تبلیغاتی این رادیوی تازه تاسیس منتشر شده است.

این بازنشستگان صدا وسیما که از موسسان این رادیو ضد انقلاب هستند عمری از بیت المال مسلمین خورده و برده اند که جای تاسف است افرادی اینچنینی به راحتی با چنین عقیده ی سستی گزینش شده اند که امروز با تجربه و اموزش هایی که از صدا وسیما فراگرفته اند بر علیه نظام و انقلاب کار کنند و رادیویی ضد انقلاب تاسیس کنند.

مقر اصلی این رادیو در لندن است و بر اساس اخبار منتشر شده این رادیو با هزینه ای چند صد میلیون دلاری با حمایت برخی اپوزوسیون های خارج نشین راه اندازی شده است و اکنون بر روی ماهواره هاتبرد قرار دارد و در چند ماه دیگر بر روی دیگر ماهواره ها نیز قابل دسترسی می باشد .

این رادیو در چند روزه گذشته اش که از بدو تاسیس اش می گذرد دقیقا مطالبی که پیش بینی می شد را منتشر کرد و حرف های عناصر ضد انقلاب و برنامه های ضد ایرانی را روی آنتن خود برد.

منبع: بوتیانیوز

برچسب ها:
راه اندازی رادیو جدید ضد انقلاب با کمک بازنشستگان صدا و سیما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان