امام جمعه رفسنجان:

کانال مالی اینستکس توهین به ملت ایران است

  • شناسه خبر: 164387
کانال مالی اینستکس توهین به ملت ایران است

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا مسئولان ما به دنبال این هستند که کار اروپایی ها را روتوش کنند چه غرضی وجود دارد، کانال مالی اینستکس توهین به ملت ایران است.

خانه » آخرین اخبار » کانال مالی اینستکس توهین به ملت ایران است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین با تبریک میلاد باسعادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: زیارت بامعرفت کارساز است، با انگیزه کمک گرفتن و عشق به ائمه اطهار و امام هشتم به زیارت آنان برویم.

وی با گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب بیان داشت: حجاب زنان علاوه بر تکریم بایستی تشخص و آزادی زن را به نمایش بگذارد، مسئولان تنها حمایت نکنند از بدحجاب ها گاهی برخی حرف ها افراد را تشویق به بدحجابی در جامعه می کند، انتظار داریم همپای ملت کمک کنید.

وی افزود: مسئولین دانشگاهها را به خدا قسم می دهم که حمایت کنید اگر از روز اول درست رفتار میشد امروز شاهد ولنگاری نبودیم، نگویید این حرفها تند روی است دین و ایمان ما از دست می رود و دشمنان به اهداف خود خواهد رسید.

رمضانی پور با ایام حج اشاره کرد و گفت: حج منهای سیاست حج نیست اینها با هم و در کنار هم هستند ایرانی ها به عنوان انسان های انقلابی شناخته شده اند.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان پشتیبان مردم و خوار چشم دشمنان نظام است، این نهاد مقدس را باید از ارکان اصیل نظام و ضامن حفظ انقلاب بدانیم.

رمضانی پور به خدمات سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ هزار نفر به مرکز درمانی تامین اجتماعی رفسنجان مراجعه داشتند، ساخت کلینیک تامین اجتماعی در این شهر ضرورت دارد.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه بیان داشت: تنها آمریکا در قضیه برجام بدعهد نبود بلکه اروپایی ها هم بدعهدی نشان دادند، چرا مسئولان ما به دنبال این هستند که کار اروپایی ها را روتوش کنند چه غرضی وجود دارد.

وی افزود: ۶ سال کشور را معطل برجام کردید دیگر رها کنید تعجب است از رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، برجام تنها خاصیتی داشت این بود که بدعهدی آنان را نشان داد

رمضانی پور خاطر نشان کرد: در موضوع توقیف نفت کش کشورمان برخورد جدی تر لازم است، غربی ها چه خدمتی به شما کردند که شما وامدار آنان هستید از فرزندانتان که آنجا درس می خوانند می ترسید؟

وی با تاکید بر ضرورت نگاه دولتمردان و مجلس محترم به معیشت مردم اظهار داشت: گاندو واقعیت های نفوذ دشمن را برای مردم بازگو کرد چرا شما دردتان آمد؟ شما مردم باید مراقب باشید که چه راههای نفوذی برای دشمن در این کشور بازکردند، آگاه باشید تا دیگر مورد انتخاب قرار نگیرند.

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمید

    چرا کار را همش به افاغنه ها میدهند چرا برخی ها بی غیرتند کارگر گرسنه ایرانی را از کار دور نگه داشته اند؟حتی ضایعات شرکت فرهنگیان و رفاه و سپه و دکه های جمع اوری ضایعات سر میدون ضایعاتشان را به افاغنه نیدهند چرا روستاها خونه هاشون را به افاغنه اجرا میدهند چرا بی حساب و کتاب افاغنه ها می زایند قانون نداریم کنترل جمیعت بشن پدر ملا ایران را افاغنه ها و مسولین بها می دهن به افاغنه یاالله
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان