به بهانه ی 21 تیرماه روز عفاف و حجاب؛

دختران رفسنجانی از تجربه آرامش با حجاب می گویند

  • شناسه خبر: 164318
دختران رفسنجانی از تجربه آرامش با حجاب می گویند

دختران رفسنجانی از تجربه آرامش با حجاب ، حافظ گوهر وجودی آنان ، سخن می گویند.

خانه » فرهنگی مذهبی » دختران رفسنجانی از تجربه آرامش با حجاب می گویند

به گزارش خانه خشتی،  به مناسبت ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب در جمع دختران رفسنجانی حاضر شدیم تا از تجربه آرامش با حجاب برایمان بگویند:
پریسا دختری ۲۱ ساله گفت: ابتدا باید ببینیم حیا باعث میشود انسان چه رفتارهایی داشته باشد بعد ان مجموعه رفتارهارا دائما انجام داده و سعی در مداومت ان داشته باشیم مثلا حیا باعث میشود شخص خود را کاملا بپوشاند همینکه خود را بپوشانیم باعث تقویت ملکه حیا میشود یا حیا باعث میشود انسان مراقب نوع سخن گفتن خود باشد همینکه از زبان و گفتارمان مواظبت کنیم باعث تقویت گوهر حیا در وجود ما میشود.

فائزه بانوی ۲۵ ساله رفسنجانی نظر خود را درمورد حجاب این چنین میگوید: در واقع خانم باحجاب این پیغام را به همسر خود میدهد که من کاملا متعلق به تو هستم و من اجازه استفاده جسم و روحم را به هیچکس غیر از تو نمیدهم.

همچنین الهه دختر۲۱ ساله رفسنجانی در خصوص حفظ ارزش و قداست زن گفت: حفظ ارزش و قداست زن به محبوس بودن اوست به اینکه او همه جا و برای هرکس در دسترس نباشد و اجازه ندهد هیچکس جز همسرش از گوهر زیبایی او استفاده کند حتی در یک نگاه.

هانیه میرزایی حس و تجربه خود درباره حجاب را اینگونه میگوید: حجاب حس امنیت دارد و زمانی که در مکانی حضور پیدا میکنم احساس میکنم با بقیه تفاوت دارم و خاص هستم.
وی در خصوص چادری شدن خود گفت:سفری که به راهیان نور رفتم دوشهید گمنام اوردند و سخنان مادر شهید در انجا روی من تاثیر گذاشت و من چادری شدم من احساس میکنم یک خانم که چادر میپوشد برای همه ارزش دارد و همه به او احترام میگذارند.
خانم جهانبخشیان نیز دراین باره اظهار داشت: ما با حجاب ارامش و امنیت داریم چون ما به بانو فاطمه زهرا اقتدا کردیم و ایشان منبع ارامش هستند ماهم از این حجاب ارامش پیدا میکنیم.
نفیسه فداکار درباره حس و حال خود از پوشیدن چادر گفت:با چادر احساس میکنم کسی مراقبم است و حس آزادی بیشتری با چادر دارم.
همچنین نعیمه اسکندری دختر نوجوان رفسنجانی دراین خصوص عنوان کرد: من با حجاب ارامش خاصی دارم و زمانی که جایی میروم چون چادر دارم احساس میکنم کسی نگاه بد به من نمیکند.

گزارش از محدثه زمانی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
دختران رفسنجان رفسنجان روز عفاف و حجاب عفاف و حجاب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان