دستگیری۹سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 164257
دستگیری۹سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در رفسنجان

سرپرست فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت دراین شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » دستگیری۹سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ محمد مهدی کریمی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق وقطعات خودرو در شهرستان ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چند روزه، چهارنفر متهم در زمینه سرقت کابل برق راشناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیرکردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به۱۲ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند

کریمی خاطر نشان کرد : ماموران در چند عملیات جداگانه پنج نفر سارق قطعات خودرو ، ساختمان نیمه کاره و وسایل مخابراتی را نیز دستگیر کردند که متهمان همگی به بزه خود معترف شدند.

این مقام مسئول با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند ازتمام مالباختگان خواست: جهت شناسایی اموال خود به پلیس آگاهی مراجعه کنند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان از تمام شهروندان خواست: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل و محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاو صندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است، استفاده کنند و از شهروندان درخواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان