امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

هر اختلافی نیاز نیست به پاسگاه و دادسرا کشیده شود/ قبل از آنکه اختلافات ریشه بدواند باید آن را اصلاح کرد

  • شناسه خبر: 164253
هر اختلافی نیاز نیست به پاسگاه و دادسرا کشیده شود/ قبل از آنکه اختلافات ریشه بدواند باید آن را اصلاح کرد

امام جمعه رفسنجان گفت :از بین بردن اختلافات ،یک عزم همگانی می طلبد و اگر روند اختلافات در شهرستان به این شیوه پیش رود هم دادگستری جایش کم خواهد شد و هم دادسرایی که قرار است ساخته شود ، هر اختلافی نیاز نیست به پاسگاه و دادسرا کشیده شود

خانه » رفسنجان » هر اختلافی نیاز نیست به پاسگاه و دادسرا کشیده شود/ قبل از آنکه اختلافات ریشه بدواند باید آن را اصلاح کرد

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام عباس رمضانی صبح امروز در جلسه صلح و سازش ویژه محکومین جرائم غیرعمد شهرستان رفسنجان که با حضور جمعی از خیرین ،مسئولین شهرستان و شکات برگزار شد اظهار داشت:بحث اختلاف در جامعه نظم جامعه را برهم می زند، در گذشته نه چندان دور بزرگان برای رفع اختلافات، بزرگی می کردند و اختلافات کمتر بود ولی امروز به مرو زمان کارهای خیر و سنت حسنه به فراموشی سپرده شده است و اختلافات به دادسراها کشیده می شود .

وی به تاثیرات ناشی از اختلافات اشاره کرد و بیان داشت :آسیب های ناشی از اختلافات وارد زندگی می شود و زندگی افراد تحت تاثیر قرار می دهد و باعث کدروت ها می شود .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حدیثی از پیامبر (ص) به زدودن کینه اشاره داشت و تصریح کرد:از بین بردن اختلافات ،یک عزم همگانی می طلبد و اگر روند اختلافات در شهرستان به این شیوه پیش رود هم دادگستری جایش کم خواهد شد و هم دادسرایی که قرار است ساخته شود ، هر اختلافی نیاز نیست به پاسگاه و دادسرا کشیده شود.

وی ابراز داشت :همه مجموعه های شهرستان کمک می کنند تا روند کاهش زندانیان را در شهرستان شاهد باشیم با همه نیت های پاکی که در این راستا وجود دارد بازهم ظرفیت زندانیان شهرستان زیاد است .

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت :درست است که قدم هایی در راستای آزادی زندانیان برداشته شده است ولی باید قبل از آنکه اختلافات ریشه بدواند آن را اصلاح کرد .

وی با انتقاد از برخی وکلای دادگستری اذعان داشت :برخی وکلا واقعا بد عمل می کنند ، فقط به فکر پول هستند و برخی از وکلا هم در شهرستان هستند که قبل از هرگونه اقدام اصلاح ذات البین می کنند ،رسالت وکالت و قاضی همین است که قبل از آنکه کارها سخت شود اصلاح کند و کارهای پیشگیرانه انجام دهد .

امام جمعه رفسنجان  تاکید داتش :امیدواریم این نشست کارساز باشد و گره ای از مشکلات مددجویان برداشته شود ، ما آماده هر گونه همکاری در زمینه اصلاح ذات البین و کاهش اختلافات هستیم .

 

 

برچسب ها:
مدیرکل زندان های کرمان مرلسم صلح و سازش ویژه جرائم غیر عمد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان