امام جمعه رفسنجان :

این چه مجلسی است که نمی تواند مهار دولت را بکشد

  • شناسه خبر: 164137
این چه مجلسی است که نمی تواند مهار دولت را بکشد

امام‌ جمعه رفسنجان گفت: این چه مجلسی است که مهار دولت را نمی کشد چرا رئیس جمهور را استیضاح نمی کنید چرا مجلس باید جلسه ی خصوصی بگیرید جلسه عمومی بگیرید تا مردم بفهمند اینها در این مملکت چه کار می کنند.

خانه » سیاسی » این چه مجلسی است که نمی تواند مهار دولت را بکشد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت :اسباب تکامل و تقرب به خداوند را در زندگی بایستی ایجاد کرد، ذکر خداوند خضوع و فروتنی، عشق به عبادت و آرامش و اطمینان ایجاد می کند.
وی افزود: کمک به سیل زدگان هم وطن ضرورت دارد به ویژه کسانی که تمکن دارند و بیش‌از پیش توجه کنند و قطعا اجر و پاداش عظیم خواهد داشت.
رمضانی پور با قدردانی از اجرای طرح ناظر توسط نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی بیان داشت: امروز متاسفانه در شهر کوچکی مثل رفسنجان آثار بی حجابی، کشف حجاب و سگ گردانی را شاهد هستیم و ما از چنین موضوعی براحتی میگذریم.

وی با توصیه به عمل به فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: برخی دوچرخه سواری عده ای از بانوان در سطح شهر که کار حرام می کند را از چشم من و دوست طلبه بنده می بینند چرا شما از چشم خودتان نمی بینید چرا جلویش را نگرفتید این قانونی است که مجلس ابلاغ کرده و اجرا می شود، شما مردم همه جا هستید عکس العمل نشان دهید.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: ما مردم انقلابی شهرستان رفسنجان حمایت خود را از برخورد قاطع دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با بی حجابی، بی بندباری و سگ بازی در ملاعام اعلام میداریم.
وی تصریح کرد: از خانواده های محترم می خواهم به فرزندان خود بیشتر توجه کنید نگویید فرزندم بزرگ شده، باز هم نیاز به مراقبت دارند تا در پرتگاه بزه قرار نگیرند.
خطیب جمعه رفسنجان با بزرگداشت روز قلم اظهار داشت:  گرچه برخی از این قلم بدرستی استفاده نمی کنند و علیه دین و تشیع و اهل بیت می نویسند اما این قلم مقدس است و خداوند به آن  قسم یاد می کند.
وی بیان داشت: گفت و گوی آمریکا چماغی است علیه ما، بحث حقوق بشر آنها صلاحی است علیه بشریت، حمایت آنها از برخی کشورها صلاحی است برای تحقیر، این روش ترامپ است که حتی به همپیمانان خودش اول توهین می کند بعد به سراغ آنها می رود، اگر برخی هنوز در غفلتند بیدار شوند آمریکایی‌ها اینچنینی هستند باید مواظب باشیم.
رمضانی پور گفت: مشکل آمریکا با اصل جمهوری اسلامی است با یک دولت و نهاد نظامی نیست و آن هم کور خوانده و هیچ وقت نمی تواند صدمه ای به نظام ما بزند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه خاطر نشان کرد: امسال ۹۷۰ زائر در قالب ۶ کاروان از شهرستانهای رفسنجان و انار عازم سفر حج هستند و زوار تصمیم گرفتند با قصد قربت برای شهدای شهرستان یک عمره مفرده بعد از اعمال حج بجا آورند .

وی بیان داشت: انتخابات در سال۹۸ به عنوان اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اهمیت دارد و بایستی مجلسی در طراز گام دوم انقلاب تشکیل شود و به فرموده ی رهبری این مجلس می تواند بر انتخاب یک دولت انقلابی، کارآمد و توانمند در انتخابات سال۱۴۰۰ موثر باشد.

رمضانی پور گفت: پیامی از سوی رئیس جمهور کشورمان به اروپایی ها ارسال شده است که در آن جدیت می بینیم و امیدواریم روز ۱۶ ام تیرماه جدیت را ببینند و تصمیمات جدی دستگاه دیپلماسی کشورمان را شاهد باشیم. ایکاش یک سال و دوماه قبل این کار شده بودم ما بیش از شش ماه کشور را معطل کردیم و هیچ چیز بدست نیامد اما این نکته روشن شد که اروپایی ها قابل اعتماد نیستند.

رمضانی پور گفت: بانک ها به وظیفه قانونی که مجلس معین کرده عمل نمی کنند و وام ها را امهال نمی کنند مردم این مشکلات را به جان می خرند اما اینها برای شما سود نمی شود.

وی افزود: نماینده چندین مرتبه اقرار کردند که بانک‌ها حرف گوش نمی کنند و من می گویم جناب آقای انارکی محمدی این چه مجلسی است که مهار دولت را نمی کشد چرا رئیس جمهور را استیضاح نمی کنید چرا مجلس باید جلسه ی خصوصی بگیرید جلسه عمومی بگیرید تا مردم بفهمند اینها در این مملکت چه کار می کنند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    ابتدا راجب امر به معروف و نهی از منکر... کجا گفته که امر به معروف... شما اول معتادین شهر و جمع آوری کنید بعد برین سراغ جوونای سالمی که به حیوانات علاقه دارن. دوما مجلس چیکارست؟؟ مجلس که کاری نکرده تا حالا شما برید سمت اونایی که از بانک ها وام های میلیاردی گرفتن بدون ضامن و سالهاست که فرار کردند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان