جشن میلاد گوهر علم و عفاف و روز دختر در پارک بانوان رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 164067
جشن میلاد گوهر علم و عفاف و روز دختر در پارک بانوان رفسنجان برگزار می شود

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر مراسم جشنی با حضور بانوان و دختران شهرستان رفسنجان در محل پارک بانوان برگزار می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشن میلاد گوهر علم و عفاف و روز دختر در پارک بانوان رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت و ولادت از برگزاری جشن بزرگی به مناسبت این ایام خبر داد.

وی بیان داشت: به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) گوهر علم و عفاف و آغاز دهه کرامت همزمان با هفته ی عفاف و حجاب مراسم جشنی ویژه بانوان در روز شنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در محل پارک بانوان رفسنجان برپا می گردد.

شاهرخی با اشاره به اسامی روزشمار هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: در دومین روز از این هفته با عنوان عفاف و حجاب تجلی فطرت ، تاج بندگی ، ویژه برنامه ی تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق در دستور کار قرار میگیرد .

وی برگزاری نشست های مردمی در فرهنگ سراها و بوستان ها و نشست های تخصصی در خصوص موضوع عفاف و حجاب در سطح پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان را از دیگر برنامه های هفته عفاف و  حجاب عنوان کرد.

سرهنگ شاهرخی خاطر نشان کرد: اجتماع مردمی تحت عنوان حجاب میراث ایرانی، گرایش جهانی در جهت تحکیم بنیان خانواده روز جمعه در محل مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار و دیدار با خانواده های شهیده ی شهرستان نیز در این هفته انجام میکیرد.

 

برچسب ها:
جشن میلاد حضرت معصومه(س)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان