امام جمعه موقت رفسنجان:

هدف از تشکیل انقلاب و تاسیس حکومت برقراری عدالت اجتماعی بود

  • شناسه خبر: 163990
هدف از تشکیل انقلاب و تاسیس حکومت برقراری عدالت اجتماعی بود

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: در اقدمات اخیر قوه قضائیه تحولاتی اغاز شده و امیدواریم با قاطعیت دستگاه قضا عدالت اجتماعی گسترده شود، هدف از تشکیل انقلاب و تاسیس حکومت برقراری عدالت اجتماعی بود.

خانه » سیاسی » هدف از تشکیل انقلاب و تاسیس حکومت برقراری عدالت اجتماعی بود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام سید محمود حسینی در نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین و با عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) با ذکر روایتی از آن حضرت اظهار داشت: دوره امامت امام صادق(ع) از طوفانی ترین ادوار تاریخ اسلام است از یک سو اغتشاشات پیاپی و از طرف دیگر مصادف با برخورد مکتب ها و تضاد افکار فلسفی و کلامی بود، ارتباط مراکز اسلامی با  دنیای خارج بوجود امد و مسلمانان در یک شور بسر می بردند.

وی افزود: اگر انقلاب فرهنگی امام جعفر صادق(ع) و تشکیل حوزه پهناور علمیه و تربیت چهار هزار شاگرد نبود امروز اثری از اسلام ناب محمدی هم نبود، کاری که امام صادق(ع) انجام داد در حفظ از دین کمتر از کار امام حسین(ع) نیست .

حسینی خاطر نشان کرد: بر اساس تصویب شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه یکم الی هفتم تیرماه به هفته قوه قضائیه نامگذاری شد، قوه قضائیه یکی اساسی ترین قوای سه گانه هرکشوری است و در نظام اسلامی به دلیل خصیصه هایش نقش موثرتری دارد نظارت بر عهده ی دستگاه قضاست امیدواریم با روی کار امدن آیت الله رئیسی در کار دستگاه قضا تحول ایجاد شود.

امام جمعه موقت رفسنجان به دیدار روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب با رئیس قوه ی قضائیه و جمعی از قضات اشاره کرد و گفت: از فرمایشان ایشان در این جمع آغاز اجرای سند تحول بدون تاخیر بود و از طرفی بر مبارزه سخت گیرانه در درون قوه و خارج از آن، نیروهای درونی در این امر در الویت است زیرا حتی یک عنصر ناباب کل دستگاه قضا را مخدوش میکند.

وی تصریح کرد: در اقدمات اخیر قوه قضائیه تحولاتی اغاز شده و امیدواریم با قاطعیت دستگاه قضا عدالت اجتماعی گسترده شود، هدف از تشکیل انقلاب و تاسیس حکومت برقراری عدالت اجتماعی بود.

حجت الاسلام حسینی با توصیه مردم به صرفه جویی در مصرف آب اظهار داشت: شما را به خدا آب را اسراف نکنید و از آب برای مصارف بیهود از جمله شستن ماشین در هوای ۴۰ درجه استفاده نکنید در این هوا چنین استفاده ای نادرست است انصاف و وجدان داشته باشیم خیلی از مناطق شهر حتی آب خوردن ندارند.

وی افزود: گذاشتن پمپ اگر مستقیم و بدون منبع باشد جایز نیست ،سعی کنیم رعایت صرفه جویی در مصرف آب داشته باشیم تا به جیره بندی آب نرسیم.

سازمان تامین اجتماعی اعلام نمودند تا سال ۹۶ بهدکاری به این سازمان دارند معوقات و بدهی ها بخشیده شده مراجعه به دستگاه و حساب تسویه و از این فرصت بخشودگی استفاده کتید.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با گرامیداشت ۶ تیرماه سال ۶۲ سالروز ترور رهبر انقلاب توسط منافقین بیان داشت: کارهای خداوند با حکمت است، خداوند سردار قاسم سلیمانی را نگه می دارد تا دماغ داعش را به خاک بمالد و رهبر انقلاب را نگه میدارد تا بعد از ارتحال امام پرچم این انقلاب بر زمین نماند.

حجت الاسلام حسینی در خطبه اول نماز جمعه این هفته نیز به موضوع صداقت در گفتار، رفتار و نیت پرداخت و گفت: صادقین به تعهدات خود در برابر ایمان پروردگار انجام می دهند نه تردید به خود راه می دهند و نه عقب نشینی می کنند و نمی هراسند و صدق ایمان خود را ثابت می کنند.

وی افزود: مصداق روشن صدق ائمه اطهار و سپس پیروان ایشان هستند که با ایمان راسخ در پی انجام واجبات خود هستند.

حسینی خاطر نشان کرد: در عصر و روزگار ما یکی از صادقین آیت الله بهشتی بود که فرمود ما دنبال قدرت نیستیم دنبال خدمت کردن هستیم و از ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۸ ساعت برای مردم کار میکرد اما چه تهمت ها و شایعاتی مطرح کردند تا شخصیت را از نظرها بیاندازند.

وی ادامه داد: بنی صدر در کارش صادق نبود و کارش به جایی رسید که با آرایش زنانه از کشور فرار کرد ؛ مردم فرق بین صادق و ناصادق را بدانید، صادق ها را بشناسید و از غیر صادق ها تشخیص دهید.

 

 

برچسب ها:
امام جمعه موقت رفسنجان حجت الاسلام سید محمود حسینی: عدالت اجتماعی نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان