در گفت و گو با خانه خشتی مطرح شد:

استغاثه ی رهبر انقلاب در خرداد۸۸ سلاح برنده و راهبردی در برابر فتنه بود

  • شناسه خبر: 163830
استغاثه ی رهبر انقلاب در خرداد۸۸ سلاح برنده و راهبردی در برابر فتنه بود

امام جمعه رفسنجان گفت: در ۲۹ خرداد سال ۸۸ شاهد استغاثه رهبر انقلاب به ولی الله الاعظم بودیم که خیلی معنا داشت و سلاح برنده ای که از جدشان امیرالمومنین به ارث برده بودند و یک راهبرد برای کشور در برابر فتنه محسوب شد.

خانه » سیاسی » استغاثه ی رهبر انقلاب در خرداد۸۸ سلاح برنده و راهبردی در برابر فتنه بود

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی با اشاره به سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در ۲۹ خردادماه سال ۸۸ اظهار داشت: در پی پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی دشمنان در راس انان آمریکا نسبت به نظام و انقلاب بیشتر شد و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی دیرینه آنان در طول ۴۰ سال گذشته بوده است، از کوچکترین فرصتی استفاده کردند و در سال ۸۸ نمونه ی ان را دیدیم.

وی افزود: در سال ۸۸ با وجود انکه رئیس جمهور آمریکا چندین بار به رهبر فرزانه انقلاب نامه نوشتند اما دز زمان فتنه۸۸ رنگ عوض کردند و از فتنه گران و آشوبگران حمایت کردند، دشمنی اینها با اصل نظام است و نمی خواهند که اسلام ناب محمدی در منطقه وجود داشته باشد.

رمضانی پور بیان داشت: بزرگ دیدبان انقلاب رهبری معظم دشمن را می شناختند و به مسئولان گوشزد میکردند و به مردم بیان میکردنددر این راستا بیشتر مردم همپایی و همراهی میکردند و مسئولان بعضا در غفلت بودند و در شناخت دشمن ضعیف بودند و همین موجب صدماتی به مردم شده است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ یا شرکت ۴۰ میلیونی مردم سرمایه عظیمی بود که بدست فتنه گران نابود شد خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب پس از راهنمایی اثرگذار و راهگشا در جریان فتنه ۸۸ و زمانیکه که مسئولان اثرگذار حاضر نشدند مواضع خود را شفاف بیان کنند و خود را از منجلاب فتنه جدا کنند ،در ۲۹ خرداد سال ۸۸ شاهد استغاثه ایشان به ولی الله الاعظم بودیم که خیلی معنا داشت و سلاح برنده ای که از جدشان امیرالمومنین به ارث برده بودند و یک راهبرد برای کشور محسوب شد.

وی تصریح کرد: آنانی که در جریان فتنه ۸۸ با رهبر انقلاب و در خنثی کردن توطئه ها همراهی نکردند امروز هیچ اعتباری در نظام ندارند، بعضا تلاش می کنند تا حصرها و ممنوع التصویر بودن ها را بردارند و حریم شکنی کنند ، اینها باید در برابر خون شهدا پاسخگو باشند.

رمضانی پور گفت: از دولت ، مجلس، دستگاه قضا و دیگر مسئولان نظام انتظار می رود تا با صاحبان انقلاب و سرمایه های عظیم آن باشند که اگر حقوق و موقعیتی دارند به پاس مجاهدت های شهدا، رزمندگان، جانبازان و بسیجیان است که در طول ۴۰ ساله انقلاب خونشان بر زمین ریخته شده است نه اینکه نماینده ی مجلسی  بیاید با فتنه گر رفت و امد و خوش و بش داشته باشد.

وی تصریح کرد: هنوز فتنه گر در جامعه ما حضور دارد از احساسات پاک خانواده های شهدا سوء استفاده می کنند باید جلوی اینها مقابله کرد.

رمضانی پور گفت: سخنان مدبرانه رهبر انقلاب در سال ۸۸ بسیار حائز اهمیت است و هنوز ان آهنگ زیبای ایشان را در گوش جان داریم و همچنان به عنوان سرباز پا در رکاب حاضریم جان خودمان را تقدیم نظام کنیم.

وی بیان داشت: دشمنان انقلاب دست بردار نیستند و هرجا در کشور آبی گل آلود شود عین لاشخور به سراغ ان می روند تا سوءاستفاده کنند.

رمضانی پور یادآور شد: سال ۹۸ و انتخابات سرنوشت ساز اصحاب خانه ملت را در پیش داریم ، می طلبد که همه ی اصحاب و یاران انقلاب بیش از گذشته هوشمند باشند، یقینا دشمن به دنبال فتنه ی دیگر در قالب جنگ اقتصادی، روانی و … میگردد و اخیرا کلیدواژه مذاکره استفاده می شود تا مردم را مطالبه گر کنند گه چه اشکالی دارد مذاکره کنیم در حالیکه پشت این مذاکره چنگال های خونین استکبار و دیگر دشمنان مخفی شده است.

وی تصریح کرد:باید هوشمندانه مقابل افراد نفوذی مراقبت کنیم ، دستگاههای کشور با خدمت خالصانه و صادقانه رضایت مردم را جلب نمایند ، به جوانان بها دهند و در ایجاد اشتغال تلاش کنند تا دشمن نتواند از عدم نارضایتمندی ها سوء استفاده کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان