آیین تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 163704
آیین تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین از اهداکنندگان خون در رفسنجان تجلیل بعمل آمد.

خانه » اجتماعی » آیین تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به رسم هرساله ی مرکز انتقال خون شهرستان رفسنجان به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون ، پیش از ظهر امروز آیین تجلیل از اهداکنندگان خون با حضور فرماندار، رئیس مرکز انتقال خون و جمعی از دیگر مسئولین، جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و خبرنگاران در هتل هیلان برگزار شد.

مهدی محمدحسینی رئیس مرکز انتقال خون در این مراسم از سابقه، فعالیتهای و میزان مراجعه کنندگان به این مرکز گزارشی ارائه نمود و مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان ضمن قدردانی از اهداکنندگان خون بیان داشت: با اهدای خون لحظه لحظه یک انسان بهره می برد و حیات آنها وابسته به این امر خیر است، ارزش کار اهداکنندگان خون بسیار بالاست.

هرندی با اشاره به حوادث منطقه اظهار داشت: تسلیم نمی شویم و عزت مندانه پیش می رویم، این دنیا مدیون ایرانی هاست به واسطه ی اصول و پایه های علمی، وحدت داشته باشیم بدانیم با همه امکانات و این سختی ها باید گلیم خود را از آب بکشیم، به مردم امید دهیم، به همدیگر نوید همکاری دهیم، با مردم در چهارچوب واقعیت ها صحبت کنیم.

در این آیین از جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و همچنین جمعی از خبرنگاران فعال در خصوص فعالیت های این مرکز تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها:
اهداکنندگان خون تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان رئیس مرکز انتقال خون رفسنجان مرکز انتقال خون در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان