استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد :

شهدا اهمیت ولایت فقیه را خوب فهمیده بودند

  • شناسه خبر: 163577
شهدا اهمیت ولایت فقیه را خوب فهمیده بودند

استاد حوزه و دانشگاه و خادمیار حرم امام رضا (ع) گفت : شهدا اهمیت ولایت فقیه را خوب فهمیده بودند ،کسی که هوای نفس را از خود دور کرده باشد به راحتی زعامت را قبول نمی کند نمونه آن امام خامنه ای هستند در گذشته به راحتی زعامت را قبول نمی کردند .

خانه » آخرین اخبار » شهدا اهمیت ولایت فقیه را خوب فهمیده بودند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام مهدی زاده از اساتید حوزه و دانشگاه و خادمیار حرم امام رضا (ع) در آیین نکوداشت سی امین سال زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (دامه برکاته )که به همت خادمیاران شهرستان رفسنجان نمایندگی آستان قدس کرمان برگزار شد با تسلیت رحلت امام راحل و گرامیداشت سی امین سال زعامت امام خامنه ای(مد ظله تعالی) با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت:پیامبر (ص) برای اسلام ۲۳ سال تبلیغ  می کند ولی خداوند راضی نیست در کنار دین اسلام یک ولی به پیغمبر گره می خورد و آنجاست که  خداوند می فرماید “من راضی شدم “در نتیجه کفار مایوس شدند.

حجت الاسلام مهدی زاده تصریح کرد :تاریخ تکرار شد در زمانیکه یک عده ای علما می گفتند این روایت بحارالانوار علامه مجلسی را خوب نمی فهمیم و شخصی از قم قیام می کند و اسمش روح الله است انقلابی انجام می دهد و یارانی دارد ،تا اینکه قیام امام ۱۵ خرداد ۴۲ آغاز شد و حالا فهمیده شد مضمون آن روایت کجاست .

وی با اشاره به خاطرات شهدای انقلاب و بعد تقوایی آنها بیان داشت:سیره برخی علما را که مطالعه می کنیم تعجب آور است ،حوائج دنیوی به گفته مرحوم حجت الاسلام بهجت همین شهدا هستند برخی از شهدا و علما دستشان بعد از شهادت و وفات شان در این دنیا باز است قدرت تصرف دارند .

حجت الاسلام مهدی زاده با اشاره به اینکه شهدا اهمیت ولایت فقیه را خوب فهمیده بودند افزود :کسی که هوای نفس را از خود دور کرده باشد به راحتی زعامت را قبول نمی کند نمونه آن امام خامنه ای هستند در گذشته که به راحتی زعامت را قبول نمی کردند .

وی تاکید داشت :ولایت فقیه ده سال آینده را می دیدند ، جالب است بدانید برخی از مسئولین نه در آمریکا و نه در قلب کفر حتی در  همین ایران اسلامی در زمان فعلی جرات نمی کنند بگویند مرگ بر آمریکا ،ولی امام خامنه ای در زمان ریاست جمهوریشان در سازمان ملل علیه آمریکا سخنرانی می کند و مرگ بر آمریکا می گویند این شجاعت ایشان را می رساند .

حجت الاسلام مهدی زاده یادآور شد :عنایت خداوند است  که شخصی اینهمه عظمت پیدا می کند و خداوند مقام وی را بالا می برد ،شهید دستغیب از شهدای محراب استان فارس است ایشان می گوید شخصیتی چون امام خامنه ای که در وجودش هوا و نفس را  خود را دور کرده باشد سراغ ندیدم هر چه است سراسر از عشق به خداست .

وی خاطر نشان کرد:مسئولین ما تا زمانیکه در انتخابات رای نمی آورند جبهه گیری می کنند و می گویند در رای گیری دغل شده است چرا که  آنها سراسر مطیع هوای نفس هستند ،وقتی زندگی مقام معظم رهبری را مرور می کنیم حادثه مهمی در زندگی ایشان می بینیم اون حادثه باعث شده است که سایه ایشان را بر سر خودمان داشته باشیم آن حادثه توسلات دائمی ایشان به وجود نازنین ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام مهدی زاده افزود : سید حسن نصرالله می گوید در بهبوبه جنگ آمدیم ایران، آقا فرمودند با مقاومت پیروز هستید حسن نصرالله می گوید هر وقت مشکلاتی پیدا می کنیم به ایران می آییم و به دیدار رهبری می رویم چرا که رهنمودهای ایشان عین حقیقت است .

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان داشت :مقام معظم رهبری در اوایل جوانی درقم تحصیل می کنند و پیشرفت های خوبی دارند مادرشون از دنیا می رود و پدرشان نیاز به پرستار دارند امام خامنه ای دو دل هستند که اگر بیایند مشهد رشد علمیشان گرفته می شود یکی از علما به ایشان می گوید همان خدایی که قرار است در قم به تو علم می دهد در مشهد هم می تواند علم دهد از آن روز لطف خداوند بر سر ایشان بیشتر می شود .

 

 

برچسب ها:
زعامت رهبری مصلی رفسنجان ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان