امام جمعه رفسنجان:

مقاومت درست ترین راه است / در تجمع مس سرچشمه شاهد فعالیت عمله های استکبار بودیم

  • شناسه خبر: 163573
مقاومت درست ترین راه است / در تجمع مس سرچشمه شاهد فعالیت عمله های استکبار بودیم

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز رهبر هوشمند نظام، مقاومت را که درست ترین راه است را ادامه دادند، به فرمایش ایشان ما ایستادگی را صادر نمی کنیم بلکه کشورهای منطقه از ما الگو میگیرند طبیعی است نظام اسلامی امده است که الگو بشود .

خانه » سیاسی » مقاومت درست ترین راه است / در تجمع مس سرچشمه شاهد فعالیت عمله های استکبار بودیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی، حدود و مقررات  و اصلاح ذات البین ، به فرمایشات رهبر انقلاب در خطبه های نماز عید سعید فطر و توصیه ایشان در خصوص توجه به سیل زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: سیل زدگان را نباید فرموش کرد به ویزه در خوزستان که الان دمای هوا به ۴۸ درجه می رسد.

وی افزود:  مسئولان باید بیشتر پاسخگو باشند قبل از عمل حرف می زنند و عمل کردن را به تاخیر می اندازند هنوز در زلزله سرپل ذهاب دولت به وظیفه اش عمل نکرده اما می گویند ما تمام کردیم ، مردم می گویند به ما وعده کمک های بالاعوض و تسهیلات داده شده اما خبری نیست آیا به این دروغ نمی گویند؟ چرا باید اینگونه معامله ای با مردم شودو کار ارزشمند ملت که در امداد رسانی حماسه آفریدند نادیده گرفته شود؟

رمضانی پور ادامه داد: لااقل از هلال احمر و کمیته امداد می خواهیم که کارهایی که انجام شده را به مردم اعلام کنید بنیاد مسکن به مردم بیان کنند تا مردم تشویق شوند تا دوباره کمک کنند این ظلم بزرگی است، مسئولان به وظیفه یشان عمل کنند و از پول بیت المال دریغ نکنند تا اینکه رهبر انقلاب مجبور نشود که دوباره بفرمایند.

وی در ادامه بیان داشت : طرح ترفیع گنبد امام حسین از افتخارات ما کرمانیهاست که ساخته شده و در هفته های اتی ارسال می شود ، از ستاد عتبات عالیات شهرستان رفسنجان تقدیر می کنیم که کارهای خوبی انجام شده اما کافی نیست باید کمک کنیم تا از این سفره ی امام حسین که انداخته شده بهره گیریم.

خطیب جمعه رفسنجان همچنین از حضور آگاهانه و حماسی مردم رفسنجان در نماز عید سعید فطر و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی و راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم و امنیت این مراسم قدردانی نمود.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه با بیان اینکه دکترین مقاومت از دیدگاه امام راحل شاهرگ های سیطره غرب و امریکا را هدف قرار داده است اظهار داشت: امام راه صحیح را انتخاب کردند و در مقابل تفکر غلطی که تحصیل کرده های غربی دارند و می گویند ما نمی توانیم در برابر کشورهای غربی بایستیم ایستادگی کردند.

وی افزود: این تفکر غلط اگر کم هم هست اما میدان دارد در فضاهای مجازی فرافکنی می کنند و حرف های باطل خود را طرح می کنند ، این حرف های امروز زمان امام و قبل از انقلاب هم می گفتند اینها عمله های استکبار هستند که در همین رفسنجان نیز حضور دارند، در تجمع مس خبرها بصورت لحظه ای در شبکه های آن طرف آبی منتشر می شد توسط همین عمله های استکبار که بچه های شهر ما هستند سر سفره ی پدر و مادر شان می نشینند و خدمت به استکبار می کنند.

رمضانی پور تصریح کرد: امروز رهبر هوشمند نظام، مقاومت را که درست ترین راه است را ادامه دادند، به فرمایش ایشان ما ایستادگی را صادر نمی کنیم بلکه کشورهای منطقه از ما الگو میگیرند طبیعی است نظام اسلامی امده است که الگو بشود .

وی خاطر نشان کرد: معامله ی قرن هرگز عملی نخواهد شد باید راه مقامت ادامه دهیم، برخی کشورهای عربی همچون عربستان، بحرین و امارات که به فلسطینیان خیانت کردند کنفرانس اسلامی در مکه محلی برای تصمیم گیری علیه فلسطین شد.

رمضانی پور بیان داشت: هزینه ی مقاومت بسیار کمتر از سازش است این مهم را بارها رهبر انقلاب فرمودند باید گوش کنیم و عمل کنیم ، سازش ذلت و خفت را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به عقب نشینی حکام کاخ سفید و ضرورت هوشمندی مسئولان نظام نسبت به عملیات فریب دشمن تصریح کرد: حقه ی دیگری است که آمریکاییها بگویند ما پیش شرطی نداریم اشکال ندارد اما این را هم بگویند که شما چه پیش شرطی دارید برای مذاکره و انها را بپیذیرند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: آمریکاییها می خواهند از راه قلدری مذاکره را تحمیل کنند و نیرنگ دیگری است، تعجب می کنم از برخی ساده لوح ها در بدنه دولت که فکر می کنند امریکاییها راست می کنند برای نجات امدند چه فکر غلطی دارند.

وی بیان داشت: حکام آل سعود به یک تشر رهبر انقلاب بند نیستند فکر می کنند در برابر قدرت ایران اسلامی عددی هستند شماره می دهند که با آن ها تماس گرفته شود.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: جنگ تمام عیار اقتصادی با وادادگی مسئولان عجین شد و این اوضاع معیشتی را بر ملت متحمل کرد الان باید جمهوری اسلامی پیش شرط از سوی رهبر انقلاب بگذارد بعد مذاکره انجام شود.

رمضانی پور تصریح کرد: پروژه ۲۰۳۰ برای اموزش و پرورش طراحی و اجرا شد و پروژه ۲۰۴۰ برای دانشگاهیان، رهبری از وضع جهش علمی راضی نیستند یعنی اینکه پیشرفت های لازم نداریم، دانشگاهیان باید دقت کنند اساتید مقالات قابل ارائه و دارای وزن علمی چاپ کنند و بهانه دست دشمنان ندهند .

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان مقاومت نماز جمعه شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان