بی‌احتیاطی راننده جان کودک ۶ ساله را گرفت

  • شناسه خبر: 1635
بی‌احتیاطی راننده جان کودک ۶ ساله را گرفت

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودور پیکان در محور کبوترخان رفسنجان کودک ۶ ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد. سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های […]

خانه » رفسنجان » بی‌احتیاطی راننده جان کودک ۶ ساله را گرفت

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک خودور پیکان در محور کبوترخان رفسنجان کودک ۶ ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

سیدمحمد رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر یک فقره تصادف در محور اصلی کبوترخان به رفسنجان، مأموران در محل حضور یافتند و مشخص شد یک دستگاه خودرو پیکان به رانندگی شخصی ۲۸ساله و سه سرنشین عازم رفسنجان بوده که بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون ایسوزو از مسیر منحرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه کودک شش ساله بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان به دستگیری ۲۵ تبعه افغانی غیر مجاز اشاره کرد و افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی رفسنجان در راستای تأمین امنیت و آرامش در سطح شهرستان پس از تلاش‌های شبانه‌روزی موفق شدند تعداد ۲۵ تبعه افغانی فاقد کارت که به صورت قاچاق وارد خاک جمهوری اسلامی شده بودند، دستگیر کنند.

رضایی همچنین از سرقت از منزلی که توسط افاغنه صورت گرفته بود خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری ۱۱ شهری موفق شدند سارق افغانی را در حال فروش اجناس سرقتی دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: این مأموران حین گشت‌زنی در بازار رفسنجان سارق را که از منزلی واقع در خیابان خیام مقداری جنس به سرقت برده بود، دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

برچسب ها:
بی‌احتیاطی راننده جان کودک 6 ساله را گرفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان