تقدیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی رفسنجان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

  • شناسه خبر: 163375
تقدیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی رفسنجان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان از حضور حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای قدردانی کرد.

خانه » اجتماعی » تقدیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی رفسنجان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خانه خشتی ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان از حضور حماسی مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای قدردانی کرد.

شرح پیام بدین شرح است:

بسم ا… الرحمن الرحیم

لم یشکر خالق و لم یشکر مخلوق
شاید در اوایل انقلاب وقتی معمار کبیر انقلاب ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کرد برای خیلی ها اهمیت این کار بزرگ نمایان نبود. حال که بعد از گذشت حدود ۴ دهه از این اقدام عظیم میگذرد ؛ بار دیگر روز جهانی قدس، روز وحدت همه مسلمانان و آزادگان جهان فرا رسید.امروز در حالی مردم آزادی خواه جهان در حمایت از مظلوم پا به میدان گذاشتند که خانه عنکبوتی اسرائیل ، در برابر طوفان مقاومت مردم فلسطین در حال نابودی است و ادعایهای پوچ و توخالی استکبار جهانی از اسرائیل و آمریکا گرفته تا مریدانشان کشورهای اروپایی و یکسری سران عرب ، که دم از حیله جدید خود مبنی بر معامله قرن می زنند که دیگر اسرائیل حتی توانایی دفاع از مردم خودش را، در برابر گوشه ای از پاسخ های قاطع مردم فلسطین را هم ندارد و کار فقط به اینجا ختم نمی شود ؛ چرا که برای اولین بار ناکامی نتانیاهو در تشکیل دولت جدید و سپس انحلال پارلمان اسرائیل رقم میخورد.
امروز مردم انقلابی رفسنجان به ندای رهبرشان لبیک گفتند و با حضور گسترده و با شکوه خود بار دیگر در برابر ظلم غده سرطانی بپا خواستند و همراه با سایر مردم مسلمان و آزادی خواه جهان بار دیگر از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و مخالفت خود را با فتنه جدید معامله قرن اعلام نمودند.
ان شالله به امید روزی که نماز جماعت رهبران مقاومت و آزادی فلسطین به امامت امام خامنه ای(مدظله العالی) در بیت المقدس خوانده شود و این امر حرکتی در جهت زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) باشد.
در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بر خود لازم میداند از حضور حماسی مردم انقلابی و همیشه در صحنه رفسنجان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس قدر دانی و تشکر نماید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان