قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی است

  • شناسه خبر: 163321
قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی است

فرماندار رفسنجان گفت: قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی است.

خانه » سیاسی » قدس نماد ایستادگی مردم مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی است

به گزارش خانه خشتی ، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان با حضور پرشور آحاد مردم و مسئولین در رفسنجان برگزار شد.

مجید فصیحی هرندی فرماندار شهرستان رفسنجان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که حضرت امام آن را روز قدس نامیدند برای نماد ایستادگی مردم مسلمان در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی که علاوه بر اشغال فلسطین و قدس شریف سال های متمادی است که با گرایش های نژاد پرستانه به مردم فلسطین ظلم و ستم میکنند و آنها را از حقوق خود محروم کرده اند.
وی بیان داشت:مردم ایران امروز همگی در این راهپیمایی شرکت کردند تا اعلام کنند همیشه در مقابل این ظلم و جنایت و اشغالگری سکوت نخواهند کرد مخصوصا که امسال مبارزات خود را بر علیه انقلاب اسلامی و مردم ایران با تحریک امریکا و رژیم های سرسپرده منطقه برای مقابله با منافع مردم ایران و انقلاب اسلامی تشدید کرده است.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان هان رفسنجان و انار نیز در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت:با توجه به نام گذاری روز قدس همانطور که امام راحل فرمودند در سال ۵۹ اتفاق بسیار بزرگی افتاد که امروزه مقاومت یکی از بحث هایی است که با همه ی شیطنت ها و دشمنی هایی که نسبت به جمهوری اسلامی داشتند جواب داده است و ترامپ , ژان والتون , پمپئو و بسیاری از تندروهای آمریکا از حرف خود برگشت کردند و و قبول کردند که ایران با رهبران امروز قوی است و با راهبردی که صورت میگیرد قطعا در دنیا میتواند یکی از کشور های موفق دنیا باشد که نتیجه ی مقاومت است.


وی خاطر نشان کرد:در این روز از سال ۵۹ که حمایت های زیادی را از مسلمانان جهان داشتیم نتیجه اش این شد که در کشورهای دیگر بیداری اسلامی اتفاق افتاد و بسیاری از کشورها همراهی کردند و آمدند و نگذاشتند کاری که قرار بود اعراب با کشورهای همدست اسراییل انجام دهند و این نشان موفقیت و پیروز ما در اتحادی که در روز قدس داشتیم بود.
انارکی با اشاره به ایجاد مثلث معامله قرن بیان کرد: قطعا امروز هم در مثلث معامله قرن اتفاقی که افتاده است همه ی دشمن ها با هم شدند که این کار را انجام دهند و قطعا به سرانجام نمیرسد و کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار میدهد.
ویخاطر نشان کرد: اگر کوچکترین ناامنی برای ما ایجاد شود قطعا اول کشورهایی که ضرر میکنند منافع آمریکایی ها و اروپایی ها در کشور های منطقه خلیج فارس است امروز هم با همتی که مردم داشتند و باوجود حساسیتی که امسال بود مردم با شور و هیجان همه آمدند که اینها نشان از پیروزی انقلاب و پیشرفت نظام و مقاومت است.

گفت و گو از محدثه زمانی؛

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان