هدف از معامله قرن ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

  • شناسه خبر: 163294
هدف از معامله قرن ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

حجت الاسلام آقا تهرانی گفت : می خواهند معامله قرن را راه اندازی کنند و بین کشورهای اسلامی اختلاف بیاندازند،امام راحل انقلاب اسلامی را مبدا وحدت جهان اسلام دانستند دشمن ، اصلی را که امام (ره) برآن تاکید داشتند نشانه گرفته است .

خانه » سیاسی » هدف از معامله قرن ایجاد اختلاف میان مسلمانان است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام آقا تهرانی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان اظهار داشت: مسلمانان در صدر اسلام هیچگاه شروع کننده جنگ نبودند وطن و دینشان را دوست داشتند در جنگ تحمیلی هم ما شروع کننده جنگ نبودیم الان هم همینطور است ما شروع کننده جنگ نخواهیم بود .

وی بیان داشت :بعد از راه اندازی جنگ جهانی اول ،دولت عثمانی شکست خورد و وحدت اسلامی شکل گرفت .

حجت الاسلام  آقا تهرانی عنوان داشت :ایجاد غده سرطانی مملکت صهیونیستی در منطقه خاورمیانه در قلب جهان اسلام برای بهم ریختن وحدت اسلامی توسط آمریکا و انگلیس ایجاد شد تا خاورمیانه را نابود کنند.

وی تصریح کرد :هدف انگلیس ۱۰۲ سال پیش ،یکسال قبل از جنگ جهانی اول این بود که  تمام یهودی ها را  از سراسر دنیا از آلمان  و روسیه در قلب فلسطین جایی که قبله مسلمانان است جمع کند این کار ۳۰ سال طول کشید یهودیها اسکان داده شدند و ۶۱ سال قبل این کار انجام شد و آنها موجودیت خود را اعلام کردند  از آن روز ماموریت عوض شد وفرانسه در جنگ جهانی دوم قدرتش عود کرد و ماموریت به آمریکا رسید .

وی با بیان اینکه اخیرا هم می خواهند معامله قرن را راه اندازی کنند و بین کشورهای اسلامی اختلاف بیاندازند افزود :امام راحل انقلاب اسلامی را مبدا وحدت جهان اسلام دانستند دشمن ، اصلی را که امام (ره) برآن تاکید داشتند نشانه گرفته است .

آقا تهرانی  با اشاره به وحدت در نظام عنوان داشت :فرایند مقاومت از پیروزی جمهوری اسلامی آغاز شد و مقاومت باعث راه اندازی وحدت اسلامی در جهان اسلام شد، مقاومت باید باشد تا وحدت اسلامی حفظ شود.

حجت الاسلام آقا تهرانی با بیان اینکه ریشه کفر از زمان ابوسفیان شروع شد گفت :جبهه مقاومت فلسطین در برابر صهیونیستها تا پیروزی نهایی ایستاده است .

وی اذعان داشت :علل ناموفق بودن برخی  کشورهای اسلامی برای این است که ولایت فقیه ای چون امام خمینی و مقام معظم رهبری ندارند و این یک مزیت برای نظام ماست .

حجت الاسلام  آقا تهرانی خاطرنشان کرد :همه باید پشت ولایت فقیه محکم بایستیم و فرامین و مطالبات ایشان را جدی بگیریم  بیانات ولایت فقیه عین بیانات حضرت ولی عصر (عج) است .

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم از نظام یادآور شد :نظام را حمایت کنیم و در دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم .

حجت الاسلام  آقا تهرانی تاکید داشت:رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با امکانات کم به یاری  خدا پیروز میدان شدند  مبادا از خدا ناامید شویم .

وی افزود :همه باید خدا را در همه اعمال خود در نظر بگیریم و همه از مردم عادی تا مسئولین گرفته در برابر خدا پاسخگو هستیم .

وی بیان داشت :به فرمایش مقام معظم رهبری صهیونیستها هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ۲۵ سال آینده اثری از آنها نخواهد بود .

آقا تهرانی با اشاره به اینکه نهی از منکر کردن وظیفه همه است گفت : معبودی نیست جز خداوند متعال ،مقام و ریاست و پست را کنار بگذاریم در زندگی خدا را ببینیم نقد باید باشد تا خود را اصلاح کنیم .

وی با بیان اینکه آمریکا اهل عهد و پیمان نیست و قابل اعتماد نخواهد بود ادامه داد :اینکه می گویند می خواهیم به مردم ایران کمک کنیم حرف واهی است  آنها از اصل خدا را قبول ندارند ذره ای به آمریکا نباید اعتماد داشت عهد و پیمان از آن بچه مسلمانهاست .

حجت الاسلام آقا تهرانی بیان داشت :تک تک ماها ،از آقایی که امروز مسئول است می خواهد به اداره  خود برسد تا تک تک مردم باید مرگ بر آمریکا بگویند این یعنی وحدت کلمه و باهم بودن است و این موضوع  از بسیاری از خطرات پیشگیری خواهد کرد .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان