دو رکعت عشق تقدیم چشمانت

  • شناسه خبر: 16326
دو رکعت عشق تقدیم چشمانت

به گزارش “خانه خشتی”؛بسم الله الرحمن الرحیم “طلبه شهید: محمد سعید کشمیری” السلام علیک و رحمه الله و برکاته “والذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله و الذین آووا و نصروا اولئک هم المؤمنون حقا . ” (انفال/ ۷۴) و آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد نمودند در راه خدا […]

خانه » آخرین اخبار » دو رکعت عشق تقدیم چشمانت

به گزارش “خانه خشتی”؛بسم الله الرحمن الرحیم “طلبه شهید: محمد سعید کشمیری” السلام علیک و رحمه الله و برکاته “والذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله و الذین آووا و نصروا اولئک هم المؤمنون حقا .

” (انفال/ ۷۴) و آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد نمودند در راه خدا و آنان که پناه دادند و یاری کردند، به حق آنانند مؤمنان حقیقی.

“السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین” سلام خالصانه بر امام زمان و سلام گرم به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ارواحنا له الفداه) و سلام بر شهیدان؛ شهیدانی که با مرگ سرخشان روی سیاه ما را سفید کردند و سلام بر روحانیت مبارز؛ روحانیتی که ما را از پرتگاه ظلمات به عالیترین درجه نور رساندند و ما را از انحراف به صراط مستقیم هدایت نمودند.

آری، مؤمنان حقیقی کسانی هستند که هجرت کردند، برای خدا جهاد کردند و در راه خدا شهید شدند.

هر انسانی که به این دنیا می‌آید، باز باید برگردد، اما این برگشتن ها از زمین تا آسمان با هم فرق دارند.

یکی با مرگی می رود که تمام ملائکه به احترام او و به خاطر عظمت او جلویش تعظیم می‌کنند و دیگری با مرگی می‌رود که همه ملائکه او را لعن می‌کنند.

بنابراین حال که همه باید بروند، طبق آیه قرآن که می‌فرماید: ” انا لله و انا الیه راجعون” آیا در این صورت مرگ سرخ بهتر است یا مرگ سیاه؟ آیا رنج و زحمت در دنیا بهتر است یا بیچاره بودن در آخرت؟ اگر عقل ما سالم باشد، اگر راهمان فی سبیل الله و هدفمان الله باشد، مرگ سرخ را بر مرگ سیاه و راحت بودن در آخرت را بر راحت بودن در دنیا ترجیح می‌دهیم که در این موقع باید سختی‌ها و رنج‌ها را در دنیا تحمل کنیم و با متجاوزان و دشمنان بجنگیم،چون خداوند می‌فرماید:”و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه”(بقره/۱۹۳) یعنی اینکه با کافران جهاد کنید تا فساد و فتنه از روی زمین برطرف بشود، همان‌طوری که امام عزیزمان فرموده‌اند: که جنگ،جنگ تا رفع فتنه در عالم و به درستی که مردم فداکار، قهرمان و شهید پرور ایران با دشمنان اسلام و کافران ملحد جنگیدند و آنها را از کشور اسلامی‌شان بیرون نمودند و ان‌شاء الله به یاری خداوند در عالم، فتنه و فساد را ریشه‌کن خواهند کرد و اگر می‌خواهید دین و آیین محمد (صلی الله علیه و آله) همیشه پابرجا باشد، بگذارید گلوله ها، توپ ها و موشک‌ها بر سر ما فرود آید.

“و ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی” پس ای شمشیرها ما را دریابید و بر فرق ما فرود آیید که ما از شهادت در راه خدا هیچ هراسی نداریم.

“اللهم عاملنا بفضلک و لا تعاملنا بعدلک” و ای خدای عزیز خودت به ما رحم کن که اگر با عدالت با ما عمل کنی ما بیچاره‌ایم و روسیاه.

و ای دوستان عزیز! در برابر تمامی شما شرمنده‌ام؛ و مرا حلال کنید و پویندگان راه حق، حقیقت و شهادت باشید.

و ای پدر مهربانم! خوشا به سعادت شما که نام فرزندتان را سعید گذاشتید و دعا کنید که واقعاً سعید بشوم و در مرگ من صبر داشته باشید، چون که “ان الله مع الصابرین” و همچنین “و الله یحب الصابرین” و برای من گریه نکنید، بلکه به خاطر مظلومیت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) که با لب تشنه وضوی خون می‌گیرد و به دیدار معشوق می‌شتابد گریه کنید و اما مادر ندارم که برایم گریه کند، چقدر او دلسوز و مهربان و پرمحبت بود که نام فرزندش را که امانتی الهی بود، سعید گذاشت و حتماً او می‌دانست که باید سعید بشود و ان‌شاء‌الله به سعادتش که شهادت است، خواهد رسید.

خدایا! گنه‌کارم و در برابر تو بسیار ضعیفم.

ای خدا! تو ما را یاری کن تا با مرگ سرخ به سوی تو برگردیم.

خدایا! امام عزیزمان را تا ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) سالم و با طول عمر نگهدار و خدایا! رزمندگان ما را به پیروزی کامل برسان.

خدایا! تکلیف مفقودین ما را هر چه زودتر روشن بفرما.

خدایا! اسرای ما را با نابودی صدام و حامیانش آزاد بفرما.

خدایا! معلولین، مجروحین، مصدومین و مریضان اسلام را شفای کامل عنایت فرما.

خدایا! مادر عزیزم را رحمت بفرما و ای خدا! هر چه زودتر ظهور امام زمان (سلام الله علیه) را عنایت کن.

بنده کوچک و ضعیف تو.

محمد سعید کشمیری ۱۲/۱۱/۱۳۶۳

استان: قم

شهرستان: قم

تولد: ۶/۵/۴۵

شهادت: ۲۵/۱۲/۶۲

والسلام‌ خدایا، خدایا! تا انقلاب‌ مهدی‌ خمینی‌ را نگهدار

منبع : وبلاگ  و بالنجم هم یهتدون

برچسب ها:
“طلبة شهید: محمد سعید کشمیری” دو رکعت عشق تقدیم چشمانت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان