دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

  • شناسه خبر: 163187
دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

امام جمعه و فرماندار رفسنجان با صدور بیانیه هایی جداگانه ، از عموم مردم همیشه در صحنه شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمودند.

خانه » سیاسی » دعوت امام جمعه و فرماندار رفسنجان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خانه خشتی ، پیام حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از مردم مومن و روزه دار رفسنجان برای شرکت در این فریضه ی الهی بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبرانقلاب: راه‌پیمایی روز قدس که دفاع از فلسطین به‌وسیله‌ی حضور مردمی است، همیشه مهم است. امسال این راه‌پیمایی مهم‌تر است به‌خاطر این کارهای خیانت‌باری که بعضی از دنباله‌های آمریکا دارند در منطقه انجام میدهند برای جا انداختن معامله‌ی قرن؛ که البته جا نخواهد افتاد و هرگز تحقق هم پیدا نخواهد کرد و آمریکا و دنباله‌هایش حتماً در این قضیه هم شکست خواهند خورد.

در این برهه حساس جهانی و منطقه ای که استکبار و اسلام ستیزان در تلاش برای شکاف بین امت اسلامی هستند لازم است همچون سالیان گذشته این روز عزیز را گرامی بداریم و در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین ندای آزادی خواهی سر دهیم.

استکبار جهانی با حمایت های خود از رژیم اشغالگر قدس، این مولود نامشروع را در ادامه جنایات خود مصمم تر نموده و با خیانت اذناب استکبار و حکومت های خائن به مسلمانان مانند آل سعود و آل خلیفه بجای مقابله با صهیونیست غاصب ،با ظلم بر مسلمانان در بحرین و یمن و سوریه و عراق و سایر نقاط جهان به خدمتگزاری و پیوند با صهیونیسم پرداخته و ضمن کشتار و نسل کشی در بین مسلمانان؛ حاشیه امنی برای غاصبان قدس شریف فراهم نمایند.

اینجانب ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و همه مستکبران جهان، از مردم فهیم،آگاه و ولایت مدار رفسنجان دعوت می‌کنم همراه با همه مردم ایران و مسلمانان جهان، با هر سلیقه و تفکر سیاسی همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین،سوریه،عراق،یمن و بحرین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس،یاوه‌گویی‌های رژیم سعودی و دیگر مدعیان دروغین حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

امید آنکه این روز جهانى , تمام مسلمانان جهان را در صف واحد قرار داده و آرزوى دیرین امام راحل (ره ) براى رهایى قدس، عملى گردد.

پیام فرماندار رفسنجان به مناسبت روز جهانی قدس

مجید فصیحی هرندی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان در پیامی ضمن گرامی‌داشت روز قدس، از عموم مردم شریف رفسنجان برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا
روز قدس، روز تجدید اسلام و نماد وحدت و اقتدار مسلمین در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار میرود؛ روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب، آزاداندیش و آزادی‌خواه در اقصی نقاط جهان، باحضور در راهپیمایی این روز، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می‌دارند.

نام‌گذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به «روز قدس»، قبله اول مسلمانان از سوی امام خمینی (ره)، از آن جهت حائز اهمیت است که نور امید را دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین عزیز مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی دارد.

همراه با مردم شریف شهرستان رفسنجان و مدیران ادارات و کارکنان دولت، همچون سالهای گذشته پا به پای ملت بزرگ ایران با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از مسلمانان فلسطین و ابراز نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین شده و با اقتدار خود ثابت می کنند که فلسطین همچنان مسأله اصلی جهان اسلام است.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس در رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان