آزادسازی خرمشهر می تواند الگویی برای امروز کشور باشد

  • شناسه خبر: 162917
آزادسازی خرمشهر می تواند الگویی برای امروز کشور باشد

فرماندار رفسنجان گفت: آزادسازی خرمشهر می تواند الگویی برای امروز کشور باشد در مقابل توطئه دشمنان که جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی علیه جمهوری اسلامی براه  انداختند.

خانه » سیاسی » آزادسازی خرمشهر می تواند الگویی برای امروز کشور باشد

به گزارش خانه خشتی ، مجید فصیحی هرندی در حاشیه مراسم گلباران قبور شهدای رفسنجان به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ تحمیلی نقشه شوم دشمنان علیه ملت ایران اسلامی در سال ۵۹ آغاز شد و با اشغال شهر خرمشهر ذائقه مردم تلخ شد ، نزدیک به یک سال و نیم ادامه داشت همه دغدغه پس گرفتن آن را از دشمن داشتند.

وی افزود: با آزادسازی خرمشهر روحیه خاصی در مردم بوجود امد بنده یک ماه قبل از آزادسازی خرمشهر به اسارت درآمدم، آزادسازی خرمشهر باعث شور و شعف بسیاری در میان اسرا گردید.

فرماندار رفسنجان گفت: آزادسازی خرمشهر می تواند الگویی برای امروز کشور باشد در مقابل توطئه دشمنان که جنگ اقتصادی، سیاسی و روانی علیه جمهوری اسلامی براه  انداختند، اینکه ملت ایران در سختی هایی که بسیار دشوارتر بوده مقاومت کرده در این مرحله نیز مقاومت می کند.

وی تصریح کرد: این پیام را از خون شهدا و آزادسازی خرمشهر میگیریم که در این نبرد هم مردم با پیروی از منویات رهبری و با پشتوانه همه ارکان نظام و با در صحنه بودن بر دشمن پیروز خواهند شد و بار دیگر اقتدار ملت ایران حفظ خواهد شد.

فصیحی هرندی در ادامه به نقش شهرستان رفسنجان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نقش بی بدیل بوده است هم در پشتبیبانی از جبهه که مردم رفسنجان با تمام قوا با بذل مال خود از جبهه حمایت کردند و هم با اعزام جوانان به جبهه که بخش عظیمی از لشکر ۴۱ ثارالله از جوانان رفسنجان هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر تاریخ جنگ و انقلاب را مرور کنیم می بینیم کمتر جایی است که مردم رفسنجان در جریان آن حضور نداشته باشند و در مقاومت و پیروزی انقلاب نقشی نداشته باشند.

برچسب ها:
آزادسازی خرمشهر حماسه مقاومت فرماندار رفسنجان ما پیروزیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان