کلاس درس ارتباطات برای مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 162845
کلاس درس ارتباطات برای مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در رفسنجان / عکس

کارگاه آموزشی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولیعصر برگزار شد.

خانه » اجتماعی » کلاس درس ارتباطات برای مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه در رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با همکاری مس سرچشمه و روابط عمومی فرمانداری رفسنجان کارگاه آموزشی ارتباطات و روابط عمومی با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات شهرستان رفسنجان و اصحاب رسانه و با حضور استاد حمید شکری خانقاه در آمفی تئاتر دانشکده فنی دانشگاه ولیعصر برگزار شد.

حمید شکری در این جلسه زندگی را فرآیندی از ارتباطات ، اطلاعات و مبادلات دانست و گفت: مدیریت روابط عمومی یعنی مدیریت کلام و احساسات، روابط عمومی اطلاع رسانی نیست، وظیفه اصلی روابط عمومی ایجاد، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی است.

شکری گفت: باید بتوانیم ارتباط برقرار کنیم اما تنها تمرکز بر رویداد نداشته باشیم، بر روی اخبار فرآیند محور تمرکز کنیم و تحلیل کنیم.

وی بیان داشت: همه کارهای ما نوعی ارتباط استط، هفت درصد ارتباطات کلامی و ۹۳ درصد ان غیر کلامی است.

شکری بی برنامگی ، وظیفه محوری، عدم تفکیک بین موضوعات راهبردی و غیرراهبردی، تضادها، الویت صرفا اطلاع رسانی، پراکندگی و فقدان تمرکز ارتباطی را از جمله موانع روابط عمومی ها و یا به تعبیر وی قاتلان روابط عمومی دانست و از طرفی تیم ،رینی، شادی آفرینی، مشارکت آفرینی، شوق آفرینی، امید آفرینی و شفافیت آفرینی را از جمله ویژگی های روابط عمومی اثربخش عنوان کرد.

این استاد دانشگاه پذیرش بی قید و شرط ، قدردانی، تایید، تحسین و توجه را پنج را متقاعد و شیفته کردن طرف گفت و گو بیان کرد.

استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان استاد حمید شکری خانقاه در دانشگاه ولیعصر رفسنجان

عکس از امین قاسمیان

انتهای پیام/

برچسب ها:
ارتباطات استاد حمید شکری خانقاه رفسنجان روابط عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان