امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند

  • شناسه خبر: 162795
مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند

امام جمعه رفسنجان گفت: بنده با صراحت می گویم کارشناس اقتصاد هم نیستم اما مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند و این سختی ها را ما مردم باید تحمل کنیم.

خانه » اقتصادی » مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: برای رفع اختلاف ها تلاش کنیم نگذاریم اختلاف ها دامنه دار شود.
وی افزود: گزینش همسر و تربیت فرزندان صالح باید دغدغه جامعه ما باشد؛ تدین و التزام عملی به اسلام، اخلاق پسندیده، اصالت و شرافت خانوادگی و هم شانی و هم کفو بودن ملاک های انتخاب همسر در اسلام است با این ملاک ها زندگی ها پایدار می ماند.

رمضانی پور بیان داشت: توجه به سیل زدگان باید همچنان داشته باشیم، رفسنجان متقبل شده چند قلم کالا پنکه کولر، فرش و یخچال توسط کمیته امداد به مناطق سیل زده ارسال کند، جای کار در مناطق سیل زده زیاد است که انشالله توجه می فرمایید.

وی با تاکید بر لزوم مساعدت به سفره های افطاری در ایام ماه مبارک رمضان
خاطر نشان کرد: بخشی از اموال خود را با مستمندان تقسیم کنیم نه اینکه اموال شما کم می شود بلکه چند برابر هم می شود، کمیته امداد در زمینه های خرید جهیزیه ، بحث اشتغال زایی تسهیلات و حتی درمان مددجویان وارد شده که می توانیم در این امور سهیم باشیم .

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت روز ملی جمعیت بیان داشت: در آینده نزدیک خطر بزرگی متوجه کشورمان و مکتب حقه ی تشیع میشود ، خوب است ازدواج را آسان بگیریم،خداوند نظر رحمتش را می اندازد.
وی خاطر نشان کرد: بهره وری صحیح تنها با اصلاح الگوی مصرف میسر است الان همه چیز بدون حساب و کتاب و چشم و هم چشمی است.

رمضانی پور با اشاره به بیانات هدایت گرایانه رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام وبیان ضرورت توجه مسئولان قوا به این فرمایشات بیان داشت: این توجه باید قابل حس و مشاهده باشد ، رهبری در جلوی چشم مسئولین بیان می کنند اما آثارش را در جامعه نبینیم این جفاست به رهبری؛ باید یک حرکت و جهش به خودشان بدهند تا ما مردم مشاهده کنیم.

وی افزود: قطعا بنده طلبه اساتید حوره و دانشگاه اگر خدمات را ببینیم بیان می کنیم ولی باید کار و اثر مطلوب فرمایشات راهگشا را مشاهده کنیم.

رمضانی پور گفت: دولت باید صرفه جویی و همرنگی با مردم را از خود شروع کند همچون شهید رجایی که قطعا برای نجات اقتصاد کشور راهکار داشت.

وی خاطر نشان کرد: بنده با صراحت می گویم کارشناس اقتصاد هم نیستم اما مجلس و دولت هیچ طرحی برای نجات اقتصاد کشور ندارند و این سختی ها را ما مردم باید تحمل کنیم.

رمضانی پور تصریح کرد: با وجود هجوم تحریم ها باز هم شاهد روزمرگی مسئولان هستیم و مردم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

خطیب جمعه رفسنجان لزوم جدی تر شدن برنامه ها، در دستور کار قراردادن حل مشکلات اقتصادی، اصلاح ساختار بودجه، مدیریت جهادی، عدم انفعال در برابر دشمن، استفاده از ظرفیت مردمی و برخورد قاطع با قاچاق و احتکار را از جمله وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: ووزیر ارشاد می گوید نمی دانید کاغذ های ارز ۴۲۰۰ کجاست، چه کسی باید بداند چرا مدیریت نمی کنید بلد نیستید و گرفتاری زیاد ایجاد می کنید.
وی خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید، اعتماد به جوانان، رفع نیازهای واحد تولیدی، سهولت کسب و کار، الویت بخشی به بخش کشاورزی، رونق به تولید و کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، مسکن سازی، مقاوم سازی اقتصاد از جمله موارد مهم مورد تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین نظام بود.

وی تصریح کرد: پهبادهای یمنی کابوس بزرگی برای دولت ظالم سعودی و امارات ایجاد کرد، طرح آمریکا در خصوص روابط ایران و عراق، اقتدار ایران و ونزوئلا به شکست منجر شد، حضور آمریکا از سال۲۰۰۱ در منطقه بیش از ۵۰۰ هزار نفر غیرنظامی کشته برجای گذاشت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    چون از جنس مردم نیستند اشرافی گرایی در انها موج میزند البته تمام دولت و اکثریت مجلس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان