امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

سند ۲۰۳۰ خاکریز اول دشمن در جنگ نرم است / نظارت دولت باید در میدان دیده شود

  • شناسه خبر: 162492
سند ۲۰۳۰ خاکریز اول دشمن در جنگ نرم است / نظارت دولت باید در میدان دیده شود

امام جمعه رفسنجان گفت :سند ۲۰۳۰ که خاکریز اول دشمن در جنگ نرم محسوب می شود متاسفانه به صورت خودخواهانه بدون اینکه مراجع قانونی و بالادستی کشور این سند را تصویب کنند در دولت تصویب و اجرایی می شود .

خانه » رفسنجان » سند ۲۰۳۰ خاکریز اول دشمن در جنگ نرم است / نظارت دولت باید در میدان دیده شود

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوی الهی ، اصلاح ذات البین  و ایجاد نظم و مقررات در جامعه اظهار داشت :باید به سیل زدگانی که در چندین استان کشور که تمام هستی خود را از دست داده اند توجه کنیم از همان اندک کمکی که می توانید به کمک سیل زدگان برویم.

وی با بیان اینکه رفسنجان در بعد احسان و کمک رسانی خوب درخشیده است بیان داشت :افتخاری برای ماست که موکب های رفسنجان در مناطق سیل زده به هموطنان ما کمک رسانی می کند .

امام جمعه رفسنجان به اهمیت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره داشت و گفت :والدین باید کودکان خود را آموزش دهند تا در ملا عام از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند مسافران ، افرادناتوان و مریض باید حرمت ماه را نگه دارند .

وی عنوان داشت :در صورت روزه خواری قطعا باید برخورد شود، تمامی اغذیه فروشیها و رستوران ها و… در طول روز باید بسته باشند در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود .

حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه اگر برخورد ،قاطعانه و جدی باشد حرمت ماه رمضان حفظ می شود افزود:فروشندگان مواد غذایی که در ماه رمضان سوءاستفاده می کنند بر اثر شایعات فضای مجازی  قیمت کالاهای خود را بالا می برند کاری غیرقانونی می دهند و این عمل ناشی از ضعف مسئولین نظام است که مدیریت نمی کنند در حقیقت نظارت دولت باید در میدان دیده شود .

وی با گرامیداشت روز کار و کارگر و صلیب سرخ عنوان داشت :از اداره کار و تعاون و تامین اجتماعی که تعادل را برقرار کردند هم از کارگران و هم از تولیدکنندگان و کارفرمایان حمایت کردند تشکر می کنم ،نقش موثر داوطلبین هلال احمر در خدمت رسانی و مهار بحران های طبیعی  مهم است که جای تقدیر دارد .

امام جمعه رفسنجان بر لزوم توجه خاص به بیماران صعب العلاج تاکید داشت و گفت : آلایندگی هایی که در قسمت های مختلف شهرستان وجود دارد باعث افزایش بیماران صعب العلاج شده است آنها قدرت درمان خودشان را ندارند از مردم شریف رفسنجان در خواست داریم در جهت کمک رسانی به این افراد همیاری کنند.

وی یادآور شد :رئیس جمهور احمق آمریکا و مشاورانش فکر می کنند زندگی و اقتصاد ایران بر پایه برجام استوار است دولتمردان ما برجام را بزرگ کرده اند مردم ما ۵ درصد هم به این برجام اعتقاد نداشتند ملت هیچ جیبی برای برجام ندوخته بود چیزی از برجام برای ما حاصل نشد و قصد دشمن هم از هم گسیختگی و از بین بردن اعتماد و رضایتمندی مردم در نظام ما بوده است فکر آنها این بود ، اما دیدند هیچ اتفاقی نیفتاد .

رمضانی پور از فتنه های ۹۶ تا سال ۹۷ دشمن یاد کرد و گفت :از فتنه ها برای دشمن چیزی عاید نشد ،مردم رفسنجان بیش از ۱.۵ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند دشمن با اختلال در اقتصاد ما چیزی بدست نیاورد .

وی افزود: ازدولتمردان انتظار می رود که از توان داخل حمایت کنند فقط کافیه بر توان داخلی و اقتصاد درون محور اعتقاد داشته باشید و مردم شما را همراهی می کنند .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام ۵ درس برای ما و مسئولین ثابت کرد عنوان داشت :اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست،شناخت از ماهیت دشمنی دشمنان روشن شد ،نتیجه انعطاف در مقابل آمریکا ، غربیهای اروپایی و زیادخواهی دشمنان باعث شد مسئولین ما در مقابل مردم بدقول شوند ،همراهی اروپایی ها با آمریکا در دشمنی با ملت ایران ثابت شد ،گره زدن اقتصاد کشور به خارج و عدم باور به توان و ظرفیت های داخلی از جمله درس هایی است که از برجام گرفته ایم .

وی به علت خارج شدن ترامپ از برجام اشاره کرد و بیان داشت :ترامپ در شعار تبلیغاتی خود زمزمه خارج شدن از برجام را نوید داده بود ،رئیس جمهور آمریکا توافق برجام را توافق بدی می دانست اعتقاد داشت که ایران در آینده توان هسته ای قوی دارد و باید به طور کامل توان هسته ای را از ایران بگیریم درحالی که این غیر ممکن بود .

رمضانی پور به بیانات رهبر انقلاب در جمع فرهنگیان اشاره داشت و خاطرنشان کرد :رهبر انقلاب  بر اجرای سند بسیار مهم تحول در آموزش و پرورش و برسرمایه انسانی (معلمان)که پایه ریزان تربیت هستند تاکید داشتند و همچنین فرموده اند گر کسی باعث تضعیف روحیه انقلابی  باشد خداوند از او نمی گذرد و ظلم بزرگی برای انقلاب و کشور انجام داده است .

وی به شرافت معلمان کشور به گفته فرمایشات رهبر تاکید داشت و گفت :سند غربی یونسکو ۲۰۳۰ که خاکریز اول دشمن در جنگ نرم محسوب می شود متاسفانه به صورت خودخواهانه بدون اینکه مراجع قانونی و بالادستی کشور این سند را تصویب کنند در دولت و هیات دولت تصویب می شود و آن را اجرایی می کنند و حتی در برخی استان ها از جمله استان کرمان اجرا می شود.

امام جمعه رفسنجان افزود :بااین سند ظالمانه ، دین ، ایمان و هویت نسل جوان آینده از بین می رود ،مسئولین سند تحول را رها کردند و سند ظالمانه ۲۰۳۰ را اجرایی می کنند .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان خطبه های نمازجمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان