با حضور مبلغان شمال استان صورت گرفت؛

برگزاری دوره آموزشی “طلایه داران تبلیغ” با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 162445
برگزاری دوره آموزشی “طلایه داران تبلیغ” با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در رفسنجان / تصاویر

دوره آموزشی محتوایی طرح عملیات رمضان “طلایه داران تبلیغ” با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همت سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » برگزاری دوره آموزشی “طلایه داران تبلیغ” با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، دوره آموزشی محتوایی طرح عملیات رمضان “طلایه داران تبلیغ” با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به همت سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان و با همکاری روابط عمومی مس سرچشمه روز گذشته در محل سالن زکریا با حضور ائمه جمعه و جماعات، روحانیون مستقر و طرح هجرت و تاثیرگذاران عرصه تبلیغ از شش شهرستان شمالی استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا قنبری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمان در این آیین فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به نحو شایسته ای فعالیت های ماه مبارک رمضان را انجام دهیم تا هم رصایت مردم و هم رضایت باری تعالی جلب شود.
وی افزود: تبیین مباحث گام دوم انقلاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ریاست سازمان تبلیغات اسلامی با عنایت و دستور رهبری که در سال گذشته حجت الاسلام‌قمی را به ریاست این سازمان برگزیدند؛ تیمی باانگیزه در این سازمان حضور دارند و در برنامه های سازمان در طول سال که وجود داشت برنامه های خاص و ویژه تعریف کردند.
قتبری تصریح کرد: اولین برنامه ای که اجرا شد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بود که برنامه خوب و ارزشمندی در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، جایگاه جمهوری اسلامی و جایگاه امام و وظیفه ای که امروز مردم در قبال کشور دارند برگزار شد و فضای گفتمانی خوبی در سطح کشور به همت علما و روحانیون شکل گرفت.


وی ادامه داد: دومین برنامه عملیاتی که در سازمان تبلیغات اسلامی تعریف شده‌ و بنا است با همت روحانیون و کل مجموعه شبکه تبلیغ در سراسر کشور اجرا شود بحث ماه مبارک رمضان آست، موضوعی که در تبلیغات اسلامی در این ماه در نظر گرفته شده تبیین گام دوم انقلاب اسلامی است.
معاون تبلیغات اسلامی کرمان گفت: هفته گذشته جلسه ای در سازمان تبلیغات اسلامی در تهران داشتیم و برنامه های این ماه حول محور گام دوم انقلاب تدوین شد؛ پشتوانه سخن حجت الاسلام قمی توجه به این گام دوم است که تاکید مقام معظم رهبری هم بر بیان و اجرای آن است.
وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک‌ رمضان فرصت معتنمی است که این موصوع بیان شود و باید از مواهب این ماه بهره مند شد.
وی تصریح کرد: در جنگ تبلیغاتی هستیم در زمان های قبل از دوران انقلاب در زمان شیخ انصاری برای مردم یک رسانه وجود داشت و تعداد کمی تلویزیون در خانه داشتند اما امروز رسانه های متعددی وجود دارد و با این جنگ تبلیغاتی و هجمه ای که وجود دارد ، دشمن به شکل های مختلف در صدد است مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی با القا اصل روحیه ناامیدی در مردم، با ناکارآمد جلوه دادن نظام و با تطهیر چهره پهلوی جداکند و بنا دارند مردم را از اصل دین و نظام و دستاوردهای انقلاب جدا سازند لذا در این شرایط که تحریم ها وجود دارد مقام رهبری شرایط کشور را جنگ احزاب می دانند و امروز وظیفه ما خودشناسی، خداشناسی و حفظ ارزشهای درونی و انقلابی و حفظ دستاوردهای نظام است.

برچسب ها:
سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان طلایه داران تبلیغ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان