دیدار صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران خانه خشتی با رئیس آموزش و پرورش رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 162439
دیدار صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران خانه خشتی با رئیس آموزش و پرورش رفسنجان / عکس

مدیر مسئول و جمعی از خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی در آستانه روز معلم با رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان دیدار داشتند.

خانه » آخرین اخبار » دیدار صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران خانه خشتی با رئیس آموزش و پرورش رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، مدیر مسئول و جمعی از خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی به دیدار حسین تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان رفتند و به حضور فرهنگیان شهرستان عرض خداقوت داشتند.

تقوی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای معلم اظهار داشت: آموزش و پرورش در راستای سند تحول بنیادین و گام دوم انقلاب عزمش را جزم کرده و بر چهار محور تعالی و تدبیر، انتصاب مدیران متخصص فارغ از انتخاب های سلیقه ای، توانمند سازی نیروی انسانی و تفویض اختیارات به مدیران در چهارچوب قانون تاکید شده است.

وی با بیان اینکه اداره ۶۰ هزار دانش اموز در ۲۹۶ مدرسه در شهر رفسنجان کار سنگینی است افزود: برای اولین بار در شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان برنامه یکساله آموزش و پرورش ارائه شد.

این مسئول بیان داشت: ۴ هزار فرهنگی و ۲ هزار نیروی آزاد در مدارس غیر انتفاعی فعالیت دارند و ۳۳ درصد دانش اموزان در مدارس غیر انتفاعی تدریس می کنند .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان