نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد :

امضای تفاهم نامه احداث قطب داده در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور وزیر ارتباطات

  • شناسه خبر: 162336
امضای تفاهم نامه احداث قطب داده در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور وزیر ارتباطات

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت : در سفر وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات به رفسنجان در هفته جاری تفاهم نامه مرکز داده قطب کشور در منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان امضاء می شود.

خانه » اقتصادی » امضای تفاهم نامه احداث قطب داده در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور وزیر ارتباطات

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری رفسنجان به بارندگی های اخیر در کشور اشاره کرد و اظهار داشت :سیل اخیر در کشور گرچه با خسارات زیادی همراه بود ولی برای کشور میلیاردها دلار ارزش داشت با تدابیری که در خصوص مدیریت بارندگی در شهرستان انجام شد ما با کمترین خسارت روبرو بودیم .

وی با بیان اینکه  ۸ میلیون متر مکعب از سیلاب دئفه آب ذخیره‌سازی شد تصریح کرد :امسال با مدیریت و هزینه هایی که از محل صندوق انجام شد تعدادی سیل بند بهسازی و مدیریت شد و باعث ذخیره سازی آب گردید .

انارکی محمدی بیان داشت :راه ها ، بخش های دولتی ، غیردولتی و باغات کشاورزی مناطق سیل زده از بین رفته است و از طرفی با فشارهایی که از ناحیه تحریم ها بر دولت و ملت وارد شده است وضعیت و معشیت مردم با مشکل روبرو شده است .

وی افزود :بودجه های خوبی وارد شهرستان شده است ولی پیمانکاران پای کار نیستند به علت تغییر قیمت هایی که اتفاق افتاده است این موضوع برای شهرستان معضل شده است .

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت :همه باید با همدلی کمک کنیم تا از این دوران سخت عبور کنیم .

انارکی محمدی تاکید داشت :اقداماتی که علیه سپاه پاسداران صورت گرفت باعث شد  مجلس ، مسئولین و همه پای کار بیایند و ثابت کردند که سپاه از بدنه ملت و مردم است .

وی از سفر وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات به رفسنجان هفته آینده خبر داد و یادآور شد :در این سفر تفاهم نامه مرکز داده قطب کشور در منطقه ویژه اقتصادی در رفسنجان امضاء می شود این مرکز  یکی از ۵ داده کشور است که در شهرستان رفسنجان رقم می خورد .

نماینده مردم رفسنجان گفت :با اجرای این مرکز داده مجموعه زیرساختهای الکترونیکی برای نگهداری و پشتیبانی از سرویس های دیتا سنتر و ابری در سطح منطقه و فرا منطقه ای صورت می گیرد  .

انارکی محمدی در خصوص آخرین وضعیت امهال وام ها کشاورزی اذعان داشت :بیشتر بانک ها با کشاورزان همکاری کردند برخی بانک ها که وام ها را امهال نکردند ما پیگیر هستیم بیشترین حجم کار مربوط به بانک کشاورزی است ۸۵ درصد وام ها مختص این بانک می باشد از تعداد ۷۱۱ هزار نفر در کل کشور تعداد ۵۴۱ هزار نفرشان وامهایشان امهال شده است .

وی بیان داشت :هزار میلیارد آقای نوبخت جدیدا به این مبلغ اضافه کرده است امیدواریم با جلساتی که گذاشتیم  به زودی به معوقات مردم رسیدگی شود .

 

 

برچسب ها:
احمد انارکی محمدی منطقه ویزه اقتصادی رفسنجان نماینده مردم رفسنجان در مجلس وزیر ارتباطات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان