مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان مطرح کرد :

جایگاه رهبری و انسجام ملی بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی است

  • شناسه خبر: 162318
جایگاه رهبری و انسجام ملی بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت :اولین نقشه دشمن این است که بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی را نابود کند که همان انسجام ، اتحاد ملی و رهبری است ،طبق گفته موسسه آمریکایی ازبین بردن قدرت موشکی و نظامی ایران دومین اقدام جهت نابودی ایران است .

خانه » سیاسی » جایگاه رهبری و انسجام ملی بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام بیاضی پور در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : زمانیکه انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۵۸ به پیروزی می رسد سپاه پاسداران انقلاب در ۲ اردیبهشت همان سال به فرمان امام (ره) تشکیل می شود و یکی از افتخاراتش این است که مولودانقلاب اسلامی است .

وی بیان داشت :وظیفه سپاه پاسداران انقلاب، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای انقلاب است و  در هر زمینه ای که انقلاب نیاز به یاری داشته باشد سپاه سینه سپر می کند و  در مقابل انواع دشمنی هایی که نظام را تهدید می کند ایستاده است.

حجت الاسلام بیاضی پور با بیان اینکه امروز سپاه خاری در چشم دشمنان نظام است تصریح کرد :اینکه رییس جمهور احمق آمریکا ،سپاه را جزو گروه تروریستی اعلام می کند به این معنا است که سپاه قدرتی دارد که دشمن از آن قدرت می هراسد .

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص خطاب خداوند به پیامبر (ص) عنوان داشت : دشمنان اسلام دائما با تو و امت تو می جنگند و یک هدف را دنبال می کنند آنها به دنبال دینی هستند که این دین را از شما  بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان افزود :انقلاب ما انقلابی با ماهیت دینی است که دشمن امروزه می خواهد با این ماهیتی دینی و انقلابی مبارزه نماید .

حجت الاسلام بیاضی پور با اذعان بر اینکه جنگ استکبار با جمهوری اسلامی جنگ عقیدتی تمام عیار است گفت :جنگ دشمن در دهه اول انقلاب ،نظامی بود برای اینکه انقلاب را نابود کنند و امروز هم برای تسخیر و تغییر افکار عمومی در جمهوری اسلامی با تمام قوا وارد عمل شده است .

وی با بیان اینکه ارتش های دنیا با دو خصوصیت نیروی انسانی و تجهیزات نظامی سنجیده می شوند خاطرنشان کرد :در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما خلاف این را ثابت کردند و تمام معادلات دشمن را برهم ریختند و ثابت کردند که قدرت ایمان  بر نیروی انسانی و تجهیزات نظامی دشمن غلبه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان تاکید داشت :در ۸ سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل بیش از ۵۰ کشور دنیا با کلی نیروی انسانی و تجهیزات نظامی آنها با دستان خالی می ایستد .

وی گفت :شهدای غواص با آمدنشان به ما پیام دادند که ما با دستان بسته در مقابل دشمنان ایستادیم و پیروز شدیم نکند شما با دستان باز تسلیم دشمن شوید.

حجت الاسلام بیاضی پوربا تاکید بر اینکه قدرت ایمان و معرفتی که در بین رزمندگان و شهدای ما  در ۸ سال دفاع مقدس وجود داشت باعث شد نیروی ایمان حرف اول را در دنیا بزند گفت :بعد از جنگ نظامی ،دشمن متوجه شد که با جنگ نمی تواند با ما مقابله کند و تمام مخالفت آنها  در مقابل اسلامی است که در کنار ایران است، ۴۰ سال دشمنان این نظام کمرشان را بسته اند که در مقابل این نظام بایستند .

وی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و نرم اولین جنگی است که دشمن علیه ما آغاز کرده است یادآور شد :طبق فرمایش مقام رهبری که فرموده اند ۴ دهه از انقلاب می گذرد و هر دهه دشمن جنگی علیه  ما راه انداخته است،دهه ۶۰ جنگ نظامی و دهه ۷۰ جنگ فرهنگی ،دشمن در هر دهه تغییر تاکتیک می دهد و براین باور رسیده است که جنگ نظامی در مقابل قدرت ایران کارساز نیست.

حجت الاسلام بیاضی پور بیان داشت :دشمن برای براندازی نظام به این فکر افتاده است که افکار و عقاید نظام را  مورد هجمه قرار دهد تا بتواند در مقابل ایران بایستند ،طبق فرمایش رهبر دشمن دنبال نفوذ در جایگاه های تصیم گیر نظام است نفوذ فرهنگی خطرناکتر از نفوذ جنگ اقتصادی است چرا که بعد از نفوذ فرهنگی زمینه های براندازی نظام فراهم می شود.

وی اذعان داشت :موسسات و اندیشکده های آمریکایی برای نابودی ایران بر این باور هستند که افکار عمومی را به دست بگیرند و تغییر دادن افکار مرحله دوم  و مرحله آخر فروپاشی نظام از درون است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت :از دهه ۷۰ تا به الان تمام تلاش دشمن در زمینه فرهنگی و  تسخیر افکاراست  تا زمینه تغییر افکار را فراهم نماید و در نهایت  براندازی نظام از درون را به وجود آورد.

وی بیان داشت : اگر دشمن امروز سپاه را جزو گروه تروریستی اعلام می کنند واینکه امروز هجمه ها در فضای مجازی به سوی رهبری است برای این است که دشمن از قدرت رهبری در نظام ما واهمه دارد.

حجت الاسلام بیاضی پور بیان داشت :یک موسسه آمریکایی برای نابودی ایران به ترامپ ۴ برنامه می دهد، اول اینکه باید  قدرت انسجام ملی و اتحاد ملی را نابود کند چراکه اتحاد و انسجام سپاه ، بسیج و مردم خودجوش در قضیه کمک رسانی در سیل های اخیر ناشی از این است که دشمن به این مهم پی برده است که باید انسجام را از بین ببرد .

وی ادامه داد :بعد از فتنه ۸۸ یک موسسه آمریکایی یکی ازعوامل شکست فتنه ۸۸ را جایگاه رهبری عنوان می کند و می گوید تا زمانیکه در جمهوری اسلامی قدرت رهبری وجود داشته باشد براندازی نظام امکان ندارد باید رهبری را از مدار خارج نماییم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت :اینکه امروز در ذهن نوجوان و جوان شبهه ایجاد می کنند که چرا رهبری در مقابل گرانی و مشکلات اقتصادی اقدامی نمی کند و رئیس جمهوری را عزل نمی کند در راستای این است که قدرت نفوذ رهبری را از بین ببرند و رهبری را در بین مردم کمرنگ جلوه دهند.

وی افزود :طبق قانون اساسی مقام رهبری تمام وظیفه اش را به خوبی انجام داده اند واگر مطالبه ای داریم باید از  کسانیکه طبق قانون وظیفه شان را انجام نمی دهند مطالبه گری کرد .

حجت الاسلام بیاضی پور گفت :اولین نقشه دشمن این است که بزرگترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی را نابود کند که همان انسجام ، اتحاد ملی و رهبری است ،طبق گفته موسسه آمریکایی ازبین بردن قدرت موشکی و نظامی ایران دومین اقدام جهت نابودی ایران است .

وی به اقدام وحشیانه عربستان در به دار آویختن ۲۷ نفر از شیعیان اشاره کرد و عنوان داشت : عربستان صعودی در اقدامی وحشیانه ۲۷ نفر از شیعیان را به دار می آویزد و صدای دنیا و جهان دراین اقدام در نمی آید .

حجت الاسلام بیاضی پور با بیان اینکه قدرت موشکی ما و برجام موشکی در راستای نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران است گفت :حمایت مردم و مسئولین از سپاه در راستای ترویست خواندن سپاه از جانب ترامپ نشانه قدرت نظام است و از این رو آقای ترامپ در صدد از بین بردن قدرت ایران در منطقه است چراکه براین بارو رسیده که   حرف اول را در منطقه ،جمهوری اسلامی می زند در حالیکه به گفته خودش ۷تریلیون دلار در مناطق هزینه کرده است .

وی با اشاره به نفوذ ایران در منطقه بیان داشت : اینکه می گویند در ۱۲ اردیبهشت معافیت تحریم های نفتی تمدید نخواهد شد در راستای تضعیف قدرت انرژی در ایران است طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما به هر میزان اراده کنیم می توانیم نفت صادر کنیم اگر تمام کشورهای منطقه متحد شوند ما نفت خود را می فروشیم .

حجت الاسلام بیاضی پور ادامه داد :در این جنگ فکری و عقیدتی باید عقاید و باورهای غلط را از بین ببریم، از جنس ایرانی حمایت کنیم تا کیفیت جنس بالا رورد این عقیده و باور منفی را از بین ببریم که کالای ایرانی کیفیت ندارد.

وی بیان داشت :اگر ما گوش به فرمان رهبری باشیم و از  کالای ایرانی حمایت کنیم قطعا در مقابل جنگ فکری دشمن مقاومت خواهیم کرد  و پیروز میدان هستیم .

 

برچسب ها:
خطبه های قبل از نمازجمعه نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان