امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

کمک دو میلیاردی مردم رفسنجان به سیل زدگان

  • شناسه خبر: 161984
کمک دو میلیاردی مردم رفسنجان به سیل زدگان

امام جمعه رفسنجان گفت: بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در این شهرستان توسط کمیته امداد، هلال احمر و سپاه و موکب های اربعین جمع آوری و ارسال شده است.

خانه » سیاسی » کمک دو میلیاردی مردم رفسنجان به سیل زدگان

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین ضمن قدردانی از احسان و محبت و نوعدوستی مردم رفسنجان در جهت کمک به سیل زدگان اظهار داشت: بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در این شهرستان توسط کمیته امداد، هلال احمر و سپاه و موکب های اربعین جمع آوری و ارسال شده است.
وی افزود: خوزستان، لرستان، گلستان و سایر شهرهای دیگر هم حسینیه و اربعینی هستند جزو مردم انقلابی کشور عزیزمان هستند لشکرهای انان در دفاع مقدس حماسه ساز بودند که امروز گرفتار شدند و ما باید به کمک انان بشتابیم.
رمضانی پور با تبریک میلاد باسعات منجی عالم بشریت مهدی بقیه الله اعظم امام عصر(عج) بیان داشت: این روز به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نیز نامگذاری شده است که در اطلاعات کشوری در جای جای کشورمان اشراف اطلاعاتی دارند و خدمت خالصانه و صادقانه دارند این نیروهای عزیز در کنار دیگر نیروهای ارزشمند مسلح حضور دارند و این امنیت که سرمایه گران بهایی است و تقدیم شما مردم شده است از ناحیه جان برکفی این عزیزان است. مظلوم هستند اما پای کار انقلاب ایستادند.
وی ۵ اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا که در صحرای طبس که مفتضاحانه بود را یاداور شد و بیان داشت: آمریکا حمله مستقیم نظامی کرد اما ناکام ماند این انقلاب ما یک یاری غیبی دارد و آن قدرت الهی است که در پشت سر شما ملت وجود دارد و باید قدر ان را بدانیم.
وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: این شورا در حل معضلات فرهنگی موثر است و شایسته استاعضا و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به رفع و کاهش طنش ها توجه کنند نه اینکه ایجاد طنش کنند حذف برخی افراد تاثیر گذار در نهادینه کردن فرهنگ انقلابی در جامعه فایده ای ندارد .
خطیب جمعه رفسنجان در ادامه افزود: تامین خسارات باید از منابع موجود در دستگاهها و حوادث مترقبه باشد در صورت لزوم و صلاحدید رهبری از صندوق ذخیره برداشته شود نه اینکه هر حادثه بلافاصله نامه نوشته این صندوق متعلق به این ملت است و برای روزهای مبادا در نظر گرفته شده است به اندک مسئله ای نباید برداشت شود این پشتوانه ملت است.
وی ادامه داد: دشمنان از خدا می خواهند ما پشتوانه ی خودمان را از دست دهیم چه بسا مزدوران انها در داخل چنین سناریوهایی را داشته باشند و بخواهند ما دست خودمان را خالی کنیم مسئولان باید توجه کنند مخصوصا مجلس کلید خزانه کشور به دست مجلس است نباید اجازه دهد.
رمضانی پور گفت: از محل صرفه جویی دستگاههای دولتی، کمک های بی دریغ مردم و نیز از ظرفیت بالای نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی جهادگونه وارد شود و ظرفیت مهم ارتش و سپاه استفاده کنید و استانها را بسازید ، تسهیلات ارزان قیمت در اختیاز مردم قرار دهید و بانکها منابع خودشان را در اختیار بگذارند.
وی تصریح کرد: بازنگری در شیوه بهبود کسب و کار، مقابله با سوداگری و فساد و دلال بازی در جامعه ،خروج دولت از تصدی گری اقتصادی ، اصلاح قوانین مرتبط با اصل ۱۴۴، خروج اقتصاد دستوری، اصلاح گلوگاه های نظام بانگی در کشور ،تدبیر برای تولید سرمایه های عظیم اجتماعی و تمرکز بر پیمان های منطقه ای هشت خاکریز کشور در بحث رونق تولید است.

رمضانی پور با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: این شجره طیبه بسیار ارزشمند برای انقلاب بود و هست تحت فرماندهی امام راحل و رهبری قرار دارد و کوشش مستمر در تحقق آرمانهای ان آموزش و نظامی و سازماندهی نیروهای مردمی که همان شجره طیبه بسیج  است از جمله وظایف ان است که تا حدود زیادی محقق شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    مسولین خانه خشتی شما را به جون جدتون رسالت خبرنگاری داشته باشید از جمله دلیل افزایش شیر پاکتی یا همون یارانه ای قدیم و چرا مرغ هنوز قیمتش بالاست جستجو کنید ببینید مسولین زی ربط قیمت گزاری خودشون گاو دارند یا باج گیر.چرا معضلات افاغنه ها را داد نمی زنید بابا به خدا دلرن کل روستاها تبدیل به افغانستان می شود مردونه پیگیر باشید زیر پرچم الله باشید نه مسولین بی خود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان