خانه خشتی گزارش می دهد؛

افتخار خادمی که با عنایت امام زمان(ع) نصیب رفسنجان شد / عکس

  • شناسه خبر: 161970
افتخار خادمی که با عنایت امام زمان(ع) نصیب رفسنجان شد / عکس

با عنایت امام زمان(عج) ۴۵۰ نفر خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران از شهرستان رفسنجان در روز نیمه شعبان به زوار این مسجد خدمات رسانی می کنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » افتخار خادمی که با عنایت امام زمان(ع) نصیب رفسنجان شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، این روزها را به یاد مهدی فاطمه(عج) سپری می کنیم ، حال و هوای شهرمان دارد رنگ نیمه شعبانی میگیرد ، بیشتر صلوات میفرستیم و بیشتر می گوییم اللهم عجل لولیک الفرج .

چند روزی تا نیمه شعبان مانده و اینجا شهر رفسنجان که چند سالی است افتخار اعزام خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران را پیدا کرده است ، دارد آماده می شود که برای نیمه شعبان امسال نیز با حضور در مسجد جمکران به زوار اباصالح المهدی(عج) خدمت کند.

امسال ۴۵۰ خادم افتخاری زن و مرد از شهرستان رفسنجان در نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران حضور دارند.

و اینجا مهدیه منتظران امام زمان(عج) رفسنجان است، محفلی از بانوان خادمی که با صلوات و دعا در حال تهیه بسته های تبرکی هستند که قرار است در روز نیمه شعبان میان زوار مسجد مقدس جمکران توزیع شود.

هرکس حال خوشی دارد، یکی زمزمه صلوات، یکی زمزمه دل نوشته هایش با امام زمان، یکی قرائت دعای فرج و یکی دعا برای بیمار در بسترش…

یکی اشک میریزد و از اینکه امام زمان به ایشان لیاقت حضور در جمع خادمین افتخاری را داده سپاسگزار است و دیگری می گوید: وقتی در جمع باشیم هرکسی عابروی خاصی به درگاه خداوند دارد آقا نظر می کند آقا همه را دوست دارد و ما را لایق دانسته و در این محفل دعوت کرده است.

خادم دیگری می گوید: منتظر ظهور امام زمان هستیم و برای سلامتی ایشان صلوات میفرستیم برای بیماران دعا می کنیم همه با نیت و هدف اینجا جمع شدیم ارادت خاصی به امام زمان داریم. هر کدام از ما خانه و زندگی داریم ولی به عشق امام زمان(عج) حضور پیدا کردیم .

خادمی دیگری که افتخار خدمت در موکب های اربعین را داشته است می گوید: برای سلامتی امام زمانمان آمدیم و در نیمه شعبان نیز افتخار خدمت به زوار ایشان را داریم، هر سال برای زوار امام حسین(ع) برای اربعین بسته تبریک امده می کنیم و امسال قسمت شد که در خدمت زوار مسجد مقدس جمکران باشیم.

۴۵۰ خادم افتخاری از رفسنجان عازم مسجد مقدس جمکران می شوند

محمود رضا محی الدینی مسئول دفتر نمایندگی مسجد مقدس  جمکران در شهرستان رفسنجان در این خصوص بیان داشت: به عشق آقا امام زمان(عج) ۵۰ هزار بسته تبرکی در روز نیمه شعبان میان زائرین مسجد توزیع می شود، این برنامه هرساله انجام میگیرد و همزمان در شهرهای انار و کرمان نیز کار بسته بندی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: بسته های تبرکی در روز جمعه به اتفاق کاروان خادمین افتخاری در قالب هشت دستگاه اتوبوس شامل ۴۵۰ خادم یار و خادمین به جمکران ارسال می شوند.

خادمین افتخاری طی سه روز ایام نیمه شعبان  در مسجد در بحث انتظامات و امور فرهنگی ارائه خدمت می کنند.

محی الدینی در خصوص فعالیت دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در رفسنجان نیز بیان داشت: راه اندازی دومین دفتر نمایندگی در کشور در رفسنجان موجب افتخار است.

وی افزود: از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه امسال خادمین افتخاری در مسجد جمکران شیفت داشتند ، در سال جدید ۱۲۶ نفر خادم یار جذب شدند، ۶۴ نفر خانم و ۶۲ نفر آقا که در ایام نیمه شعبان بکارگرفته می شوند.

محی الدینی گفت: در ایام سال پنجشنبه هر هفته یک اتوبوس کامل ۴۵ نفره خادمین افتخاری در مسجد جمکران شیفت خدمات دارند از چهارشنبه شب از رفسنجان به سمت شهر قم حرکت می کنند و از ساعت ۱۹ جمعه شب شیفت جمکران آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز جمعه بعد از مراسم قرائت دعای ندبه ادامه دارد .

گفتنی است دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران از اسفندماه سال گذشته در رفسنجان به عنوان دومین نمایندگی در کشور راه اندازی شده است.

انتهای پیام/گزارش و عکس از مریم مرادی

برچسب ها:
افتخار خادمی خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران دفتر نمایندگی مسجد مقدس جمکران در رفسنجان مسجد مقدس جمکران نیمه شعبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان