خدمت رسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در اردوی جهادی درمانی پاریز با حمایت مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161966
خدمت رسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در اردوی جهادی درمانی پاریز با حمایت مجتمع مس سرچشمه

 مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه گفت: اردوی جهادی درمانی پاریز و روستاهای توابع با حمایت مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » خدمت رسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر در اردوی جهادی درمانی پاریز با حمایت مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ، دکتر داریوش ضیایی پور اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و در راستای مسئولیت و تعهدات اجتماعی شرکت مس به عنوان معین استان به منظور همیاری و ارتقا سطح سلامت بیماران بویژه نیازمندان، سالمندان و معلولین جسمی و ذهنی و…… اردوی جهادی درمانی پاریز و روستاهای توابع برگزار شد.

وی افزود: این اردو توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و با همکاری و پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه(امور بهداشت و درمان) بمدت دو روز دوشنبه ۱۵ و سه شنبه ۱۶ بهمن برگزار گردید و در این طرح بیش از ۱۰۰۰ نفر اقدام خدمت انجام پذیرفت.

دکتر ضیایی ادامه داد: دراین طرح تعداد ۸ نفرمتخصص(داخلی، قلب، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، گوش و حلق وبینی، چشم شامل ۶ نفر پزشک عمومی، دو دندانپزشک، ۹ نفر پرستار، یک دامپزشک، ۱۰ نفر تیم ویزیت در منزل بیماران ناتوان، ۹ نفر تیم دارویی، ۲ نفر ماما و ۲ نفر پرسنل آزمایشگاه حضورداشته و اقدام به ویزیت، تشخیص ، درمان و ارائه دارو به صورت رایگان برای مردم این منطقه کردند.

اجرای طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در شهر صفاییه

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه از اجرای طرح جهادی درمانی تیم بسیج جامعه پزشکی رفسنجان در شهر صفاییه (بخش فردوس) با حمایت مجتمع مس سرچشمه خبر داد.

دکتر داریوش ضیایی پور اظهار کرد: به مناسبت کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان و در راستای مسئولیت و تعهدات اجتماعی شرکت مس بعنوان معین استان به و منظور همیاری و ارتقا سطح سلامت بیماران بویژه نیازمندان ، سالمندان و معلولین جسمی و ذهنی و…… اردوی جهادی درمانی بخش فردوس (شهر صفاییه)و روستاهای توابع توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و با حمایت مجتمع مس سرچشمه (امور بهداشت ودرمان) بمدت یک روز برگزار شده است.

وی افزود : دراین طرح تعداد ۵ نفر متخصص شامل داخلی، زنان، اطفال ،مغز و اعصاب ، اعصاب وروان حضور داشته و اقدام به ویزیت ،درمان و ارایه دارو به صورت رایگان به مردم این منطقه نموده است.

وی ادامه داد : در این طرح در مجموع به بیش از ۲۰۰۰ نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده است.

دکتر ضیایی پور در پایان گفت : از ابتدای امسال ۶ طرح جهادی درمانی با همکاری تیم بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شده است.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان