برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161960
برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه

یادواره شهدای رفسنجان با حضور خانواده معظم شهدا، مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، امام‌جمعه و جمعی از روسای ادارات و مردم در حسینیه ثارالله  برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با همکاری مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ، حجت‌الاسلام رمضانی پور امام‌جمعه رفسنجان در این مراسم خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰۰ جانباز در رفسنجان وجود دارد و قریب به ۱۹۰ آزاده که با صبر در اردوگاه و شکنجه‌های رزیم بعث عراق تحمل کردند و با این کارشان این‌گونه نظام را یاری و حمایت کردند.

وی در ادامه افزود: نوجوانان و جوانان امروز با حضورشان در چنین مراسمانی آمادگی خود را برای دفاع از کیان انقلاب اعلام نشان می‌دهند و این بسیار برای کشور بااهمیت است.

آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد رفسنجان با کمک مجتمع مس سرچشمه

با کمک ۶۰۰ میلیون ریالی مجتمع مس سرچشمه، امکان آزادی ۱۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان رفسنجان در ایام الله دهه فجر فراهم شده است.

سالانه بابت جشن‌های دهه فجر، هزینه‌هایی در مجتمع مس سرچشمه صورت می‌گرفت که امسال با توجه به تقارن این جشن‌ها با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، با تصمیم مدیریت مجتمع مس سرچشمه مقرر شد، هزینه این مراسم به آزادی زندانیان اختصاص داده شود .

لذا با هماهنگی دادگستری رفسنجان، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال که قرار بود صرف برگزاری جشن‌های دهه فجر شود، به آزادی ۱۸ تن از زندانیان جرایم غیر عمد زندان رفسنجان تعلق گرفت و این پول به حساب ستاد دیه واریز گردید.

ضمنا، معادل همین مبلغ را ستاد دیه کشور به این امر اختصاص می دهد.

گفتنی است، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، جهت با شکوه برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن در رفسنجان، تعدادی اقلام فرهنگی در اختیار موسسه قرآنی محبین اهل بیت (ع) قرار داده است.

 

حضور مجتمع مس سرچشمه در نمایشگاه دستاورد های انقلاب در کرمان

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور استاندار کرمان ، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی استان در پارک مادر کرمان گشایش یافت.

در این نمایشگاه روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه آخرین دستاوردهای این  مجتمع را در معرض دید عموم به نمایش گذاشت.

 

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان