اختتامیه مسابقات حفظ بین شعب جامعه القرآن و مدارس امام حسن مجتبی(ع) در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 161907
اختتامیه مسابقات حفظ بین شعب جامعه القرآن و مدارس امام حسن مجتبی(ع) در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

اختتامیه مسابقات حفظ بین شعب جامعه القرآن و مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام رفسنجان شب گذشته با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش اموزان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اختتامیه مسابقات حفظ بین شعب جامعه القرآن و مدارس امام حسن مجتبی(ع) در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، شب گذشته اختتامیه مسابقات حفظ بین شعب جامعه القرآن و مدارس امام حسن مجتبی علیه السلام رفسنجان با حضور مدیر آموزش و پرورش ، جمعی از دانش اموزان و خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران قم همراه با اجرای پیمان خیرخواه قاری بین المللی در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد.

این مسابقات در سه مرحله در میلاد حضرت زهرا(س) ، تولد حضرت علی(ع) و تولد امام حسین(ع) در بین ۴۵۰ حافظ در رشته های کل ، ۲۰ جز ،۱۵ جز ،۱۰ جز، ۵ جز و زیر ۵ جز برگزار شد واز ۴۲ حافظ  تقدیر بعمل آمد.

حسین تقوی رئیس آموزش و پرورش در این مراسم با عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و با بیان اینکه دانش آموزان ما قرآنی هستند و امید است که قرآنی بمانند اظهار داشت : امیدواریم با گفتار و رفتار خودمان بتوانیم جامعه قرآنی را گسترش دهیم .

وی بیان داشت :اگر آموزش و پرورش های کشورهای مختلف به برخی از اصول رسیده اند ولی ما این اصول را در اصول تعالی اسلامی خودمان همچنین بحث تعلیم و تربیت ،جدل و گفتگو برای رسیدن به نتایج را در کتب اسلامی از قرن ها قبل داشته ایم .

تقوی تصریح کرد :زیربنای آموزش و پرورش ،تعلیم و تربیت برگرفته از مطالب قرآنی است اگر کمبودهای آموزش و پرورش را در این راستا جبران کنیم ما شاهد آموزشی خواهیم بود که برگرفته از تعالیم اسلامی است و می توانیم دانش آموزانمان را در بعد پرورش و تعهد متخصص بار بیاوریم .

وی افزود :علوم تجربی و فنی، ساختن را به ما بیاموزند و علوم انسانی چگونگی استفاده از آن را ،در جامعه ما این موضوع مهم است هدف ،وسیله را در نظام ما توجیه نمی کند ،امیدداریم که فرهنگ استفاده از علم را در جامعه نهادینه کنیم .

رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان از حوادث سیل اخیر در کشور به عنوان یک ازمایش الهی دیگری یاد کرد و خاطرنشان کرد :ما در معرض آزمایش دیگری قرار داریم اداره کل آموزش وپرورش استان به عنوان معین استان خوزستان است از فردا ۲۸ فروردین ماه جمع اوری کمک های نقدی و غری نقدی در قالب طرح سیل همدلی و همکاری از مدارس آغاز می شود هر کس در حد توان می توانند به افراد سیل زده کمک نماید مهم این است که با تمام وجود با مردم سیل زده احساس همدردی و مشارکت داشته باشیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان