درخشش تیمهای شرکت ملی صنایع مس در مسابقات ایمیدرو

  • شناسه خبر: 161866
درخشش تیمهای شرکت ملی صنایع مس در مسابقات ایمیدرو

تیمهای شرکت ملی صنایع مس در مسابقات ایمیدرو درخشیدند.

خانه » آخرین اخبار » درخشش تیمهای شرکت ملی صنایع مس در مسابقات ایمیدرو

به گزارش خانه خشتی ، مسابقات ایمیدرو هر ساله با حضور تیمهایی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار می گردد. در آبانماه سال جاری این مسابقات برگزار و تیمهای تنیس روی میز بانوان مس (الف) و مس (ب) به ترتیب مقامهای اول و سوم ، تیم تنیس روی میز آقایان موفق به کسب مقام سوم، تیم دارت موفق به کسب مقام نایب قهرمانی، بسکتبال موفق به کسب مقام سوم و تیم دو ومیدانی موفق به کسب نایب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

 

درخشش پیمان نصیری ورزشکار دو ومیدانی مس سرچشمه در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا

مسابقات پارا آسیایی جاکارتا با حضور کلیه کشورهای آسیایی در  جاکارتا (اندونزی) برگزار شد. پیمان نصیری مقام  قهرمان دو ۱۵۰۰ این دوره از مسابقاترا بدست آورد.

 

قدردانی از مجتمع مس سرچشمه به‌خاطر اجرای طرح «آینه دار دوران»

فرزند مرحوم دکتر باستانی پاریزی با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما به هر دلیل افراد توجهی به دستاوردهای قبلی ندارند و راه‌های رفته را دوباره می‌پیمایند، گفت: نتیجه این کار این است که اقدامات چندین بار تکرار می‌شود و کارها به نتیجه نمی‌رسد.

حمید باستانی در مراسم تجلیل از هنرمندان همراه طرح «آینه دار دوران» که با حضور مدیر مجتمع مس سرچشمه برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولین مجتمع مس سرچشمه و شرکت ملی صنایع مس که همواره در اجرای طرح «آینه دار دوران» یاور آن بوده و کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدواریم همواره کنار این گروه باشند.

وی ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته، هر کسی که قدمی برمی‌دارد، نفر بعدی کار او را ادامه می‌دهد و در نتیجه قدم‌ها خیلی سریعتر رو به جلو می‌رود و نتایج زودتر عاید می‌شود و هیچکس خودش را یک پدیده یا فرد خاص نمی‌بیند.

وی تصریح کرد: طرح «آینه دار دوران» که با همکاری مجتمع مس سرچشمه آغاز شده است، نوعی همراهی و همفکری است بین گروه‌های مختلفی که شاید به ظاهر هر کدام در یک جهت و در یک راستا قرار دارند ولی با تجمیع آنها می‌توان نتایجی گرفت که امروزمان بهتر از دیروزمان باشد.

باستانی پاریزی افزود: استادانی که به ما کمک کردند مطمئناً کمک به این نبوده که تابلویی و اثری خلق شود و این تابلو جایی بماند. این آثار یک راهنما و قدم برای جوانان و نوجوانان است که بدانند این راه را هر کدام می‌توانند بروند و توان خود را در انسانیت، ادب، علم و فرهنگ در خود رشد دهند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد نتایج بسیار خوبی از این طرح عاید شود.

 

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه فرهنگ ،ورزش و اجتماع در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان