توسعه فضای سبز مجتمع مس سرچشمه منطبق با شرایط اکولوژیک در وسعت ۵۰۰ هکتار

  • شناسه خبر: 161831
توسعه فضای سبز مجتمع مس سرچشمه منطبق با شرایط اکولوژیک در وسعت ۵۰۰ هکتار

 مدیر HSE مجتمع مس سرچشمه از اجرای فاز اول توسعه فضای سبز منطبق با شرایط اکولوژیک منطقه در وسعت ۵۰۰ هکتار با کاشت بذر بادام کوهی از روز شنبه آینده در مجتمع مس سرچشمه خبرداد.

خانه » آخرین اخبار » توسعه فضای سبز مجتمع مس سرچشمه منطبق با شرایط اکولوژیک در وسعت ۵۰۰ هکتار

به گزارش خانه خشتی ، مصطفی زیدآبادی اظهار داشت:  بادام کوهی از گونه های مهم خانواده گل سرخیان بوده و این درختچه در برابر شرایط نامساعد محیط(کم آبی و نوسانات شدید حرارتی) مقاوم می باشد. بادام کوهی گونه بومی منطقه می باشد و همچنین سازگار با شرایط محیطی موجود و مقاوم بودن آن در برابر کم آبی از ویژگیهای مهم آن می باشد.

مدیر HSE مجتمع مس سرچشمه مبارزه با آفت «لورانتوس» در درختان ارژن منطقه به وسعت ۱۰۰۰ هکتار را از دیگر طرحهایی دانست که در روز جهانی خاک در این مجتمع کلید می خورد.

 

برگزاری سمینار برنامه ریزی بر مبنای آینده پژوهی

سمینار برنامه ریزی بر مبنای آینده پژوهی با سخنرانی دکتر سعید خزایی پدر علم آینده پژوهی ایران و با حضور مدیران و روسای ادارت شهرستان و به همت مجتمع مس سرچشمه  در هیلان برگزار شد.

 

ارسال ۷۵۰۰۰۰ تن ماده معدنی به کارخانجات تغلیظ طی یک هفته

محمدرضا کارگر دیانتی مدیر معدن مس سرچشمه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی یک هفته گذشته و دقیقا بعد از رفع معایب موجود در سنگ شکن و استارت نوار دو در روز چهارشنبه ۳۰ آبان ماه، همکاران ما در امور معدن توانستند تاچهارشنبه ۷ آذر ماه ۷۵۰ هزار تن ماده معدنی را به کارخانجات تغلیظ ارسال کنند که علاوه بر تامین خاک مصرفی کارخانجات تغلیظ، مجددا جان تازه ای به انبار درشت بخشید.

 

قطعات مورد نیاز مس سرچشمه از صنایع رفسنجان تأمین می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه در راستای حمایت از صنایع کوچک رفسنجان قطعات مورد نیازش را از صنایع کوچکِ واقع در شهرک صنعتی این شهرستان تأمین می کند.

حسن محمدی با بیان اینکه مجتمع مس سرچشمه قبلا قطعات مورد نیازش را از استانهای دیگر کشور تهیه می کرد افزود: امسال مجتمع مس سرچشمه با برگزاری نمایشگاه نیازها و توانمندیها واحدهای کوچک شهرستان نیازهای این بخش را بررسی کردند لذا ارتباط واحدهای کوچک شهرستانهای رفسنجان و انار با شرکت مس برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه طرح در خصوص تأمین قطعات مورد نیاز مس سرچشمه در رفسنجان در حال اجرا است که به عنوان مثال می توان به تامین قطعات لاستیکی، ۲ کوره القایی و گلوله ۱۲۰ سانتی متری در شهرک صنعتی اشاره کرد.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان