افتتاح پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161830
افتتاح پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه

پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره ۲ مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ،  مهندس «حسین احمدی» مدیر مجتمع مس سرچشمه در مراسم افتتاح پروژه افزایش ظرفیت نوار نقاله شماره دو مجتمع مس سرچشمه گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ظرفیت انتقال خاک معدن از ۴۷۷۰ تن در ساعت به ۵۵۰۰ تن در ساعت خواهد رسید.

مدیر مجتمع مس سرچشمه با اعلام این خبر و با بیان این‌که این پروژه ۴۲ میلیارد ریال هزینه در برداشته است گفت: این پروژه، یک پروژه ترکیبی است و در آن از تکنولوژی خارجی و متخصصان داخلی استفاده شده است.

وی تصریح کرد: پروژه نوار دو، از نظر ثبات و پایداری تولید  بسیار مهم است و این پروژه محصول همکاری مشترک معاونت مهندسی و بهره‌برداری و توسعه است.

 

بومی‌سازی الکتروموتور غول‌پیکر کارخانه تغلیظ مجتمع مس سرچشمه

مدیر امور برق و نیروگاه‌های مجتمع مس سرچشمه گفت: با همت و تلاش مضاعف کارگاه الکترومکانیک و بازرسی فنی مجتمع مس سرچشمه و شرکت جمکو؛ الکتروموتور غول‌پیکر آسیای اولیه تغلیظ، به‌منظور حمایت از تولید داخلی بومی‌سازی شد.

مهندس «فرخ مرتضوی»  درباره دلایل و رویکرد شرکت مس جهت بومی‌سازی این دستگاه گفت: گذشت ۴۰ سال از کارکرد الکتروموتورها، پیری عایقی مشهود بر روی الکتروموتورهای مذکور با توجه به تعمیرات موضعی انجام شده بر روی برخی از کویل های این آسیاها و آسیب دیدن هسته استاتور برخی از آسیاها به دلیل ورود جسم خارجی به داخل موتور مجتمع مس سرچشمه را بر آن داشت تا اقدام به ساخت بومی حداقل یک عدد استاتور یدک برای الکتروموتورهای مذکور جهت جلوگیری از توقف در تولید کنند.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان