تشریح اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161829
تشریح اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه

 دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه اقدامات این کارگروه را در راستای مسئولیتهای اجتماعی شرکت مس تشریح کرد.

خانه » آخرین اخبار » تشریح اقدامات کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ، دکتر محسن ارسلان گفت: در راستای تحقق اهداف ستاد و با تأکید مهندس احمدی مدیریت مجتمع مس سرچشمه در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ ، اولین نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های صنعت مس در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد. در این نمایشگاه برای نخستین بار به همراه توانمندی هایی که صنعت مس رونمایی کرد، نیازمندیهای این مجموعه عظیم اقتصادی نیز به صورت فیزیکی نمایش داده شد ، این اقدام مسیرنمای سرمایه گذاران منطقه و صاحبان اندیشه گردید.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه از برگزاری ماهانه کارگاه برای کارآفرینان، دانش پژوهان، شرکتهای دانش بنیان و مدیران خبر داد.

وی از اجرای طرح خوداتکایی و توانمندسازی مناطق همجوار مس از طریق مشارکت دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نیز خبر داد و گفت: این طرح در بعد کشاورزی و کشت زعفران، گل محمدی، گیاهان دارویی است که مورد استقبال جامعه کشاورزی مناطق همجوار مس قرار گرفته و به نوعی پوشش اشتغال را برای جوانان در منطقه فراهم می کند.

دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی مجتمع مس سرچشمه در ادامه گفت: اقدام دیگری که با همکاری معاونت طرح و توسعه مجتمع مس سرچشمه صورت گرفت راه اندازی مرکز شتاب دهنده صنعتی و معدنی در رفسنجان بود

برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر مجتمع مس سرچشمه

طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران مجتمع مس سرچشمه ، رییس دانشگاه ولی عصر (ع) رفسنجان و معاون پ‍ژوهشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از پژوهشگران برتر مجتمع مس سرچشمه در سالن اجتماعات فجر مجتمع تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است ، در پایان این مراسم از آقایان مهران اسپهبدی و مجید بهجت جباری به همراه خانم صدیقه اسدی نژاد به عنوان پژوهشگران برتر، آقای محمد محمودی میمند به عنوان پشتیبان برتر، آقای دکتر محمدعلی حاج عباسی به عنوان مشاور برتر و امور تغلیظ به عنوان امور همکار برتر سال ۹۷ تجلیل به عمل آمد.

 

مجتمع مس سرچشمه یکی از صنایع برتر کشور در زمینه HSE در سال ۹۶ معرفی شد

مدیرکل ایمنی و بهداشت وزارت صمت خبر داد: مجتمع مس سرچشمه یکی از صنایع برتر کشور در زمینه HSE در سال ۹۶ معرفی شده و بزودی از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت لوح تقدیر خواهد گرفت.

دکتر یار احمدی در حاشیه نشست مدرسه ایمنی، بهداشت محیط زیست و انرژی وزارت صمت در سرچشمه اظهار کرد: در خصوص وضعیت HSE مجتمع مس سرچشمه از آمار و ارقام و شاخص هایی که از مس سرچشمه برای وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش می شود می توان این استنباط را داشت که از لحاظ ساختاری و تشکیلاتی این مجتمع یکی از مجتمع های موفق کشور به لحاظ برنامه و پیشگیری و نیروی انسانی متخصص است.

 

انتقال ۳ هزار میلیارد تومان از منابع مالی صنایع مس به استان کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت انتقال حسابهای شرکتهای بزرگ صنعتی به استان، گفت: تا الان مجموعه صنایع مس بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان از منابع خود را در سال جاری به استان کرمان منتقل کرده است.

مهدی حسینی نژاد اظهار کرد: یکی از مباحثی که در حال انجام است تا از ظرفیتهای خود استان استفاده کنیم آوردن گردش مالی واحدهای معدنی و صنایع معدنی به استان می باشد.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان