در آستانه ی نیمه شعبان ؛

رکابزنان رفسنجانی عازم مسجد جمکران شدند  / تصاویر

  • شناسه خبر: 161789
رکابزنان رفسنجانی عازم مسجد جمکران شدند  / تصاویر

در آستانه ی نیمه شعبان جمعی از دوچرحه سواران منتظران حضرت ظهور هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان با دوچرخه از رفسنجان عازم مسجد مقدس جمکران شدند .

خانه » آخرین اخبار » رکابزنان رفسنجانی عازم مسجد جمکران شدند  / تصاویر

عباس طاهری مسئول هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در خصوص این سفر اظهارداشت :دو چرخه سواران منتظران ظهور (عج) هیئت عاشقان حضرت علی اصغر رفسنجان، در ادامه فعالیتهای مذهبی خود امسال هم مانند سالهای گذشته ولی  با شعار “من سپاهیم ” مسیر رفسنجان تا جمکران را رکاب می زنند .

وی بیان داشت :امسال دهمین سال فعالیت دوچرخه سواران منتظران ظهور است  که به صورت خودجوش این فعالیت انجام می شود .

طاهری تصریح کرد :کاروان ما ۶۰ نفر هستند ۴۲ نفر دو چرخه سوار و مابقی مسئول تدارکات هستند ، قریب  ۶تا ۷ روز طول می کشد تا دو چرخه سواران به مسجد جمکران برسند .

مسئول هیئت عاشقان علی اصغر رفسنجان با تشکر از حمایت مسئولین از جمله امام جمعه ، روابط عمومی باشگاه مس سرچشمه ، بچه های هیئت شهدا و طرح نایب الشهدا افزود :اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و ۳۰  شب مناجات با خدا برای ماه مبارک رمضان و اجرای برنامه های مذهبی برای ماه محرم در طول سال از فعالیتهای این هیئت است و اجرای دوچرخه سواری مسیر رفسنجان به جمکران به مناسبت اعیاد شعبانیه یکی دیگر از برنامه های این هیئت است که انجام می شود  .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان