Galaxy S4 متولد شد+ تصاویر

  • شناسه خبر: 16177
Galaxy S4 متولد شد+ تصاویر

بالاخره پس از ماه ها انتظار تلفن همراه Galaxy S4 با پردازشگر ۸ هسته ای همراه با امکانات کم نظیر رسما رونمایی شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا، پس از ماه ها انتظار و شایعات گوناگون در مورد محصول جدید سامسونگ،این شرکت رسما در نیویورک تلفن همراه Galaxy S4 را رونمایی کرد.پیش از این شنیده های […]

خانه » آخرین اخبار » Galaxy S4 متولد شد+ تصاویر

بالاخره پس از ماه ها انتظار تلفن همراه Galaxy S4 با پردازشگر ۸ هسته ای همراه با امکانات کم نظیر رسما رونمایی شد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا، پس از ماه ها انتظار و شایعات گوناگون در مورد محصول جدید سامسونگ،این شرکت رسما در نیویورک تلفن همراه Galaxy S4 را رونمایی کرد.پیش از این شنیده های بسیاری در مورد این محصول گزارش شده بود،در این گزارش ویژگی های این تلفن همراه جدید را که به طور رسمی توسط شرکت سازنده بیان شده اند بیان می کنیم.

 Galaxy S4 دارای ضخامتی معادل ۷.۹ میلی متر می باشد و روی آن یک صفحه ی نمایش ۵ اینچی با قابلیت تفکیک پذیری ۱۰۸۰*۱۹۲۰فول اچ دی قرار گرفته است.

وزن این تلفن همراه که ۱۳۰ گرم اعلام شده در نوع خود بی نظیر می باشد.پردازشگر مورد استفاده در این تلفن همراه هشت و چهار هسته ای بوده که بسته به انتخاب کاربر دارای سرعت های ۱.۶ و ۱.۹ گیگاهرتزی می باشد.

حجم حافظه ی RAM و حافظه ی داخلی Galaxy S4 به ترتیب برابر ۲ و ۱۶،۳۲ و ۶۴ گیگابایت می باشد که بسته به انتخاب خریدار متغیر است.این دستگاه از درگاه MicroSD برای ارتقا حافظه ی داخلی پشتیبانی می کند.

باتری این دستگاه جدید ۲۷۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و دوربین به کار رفته در آن می تواند تصاویری با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل تهیه کند.دوربین دوم Galaxy S4 نیز دو مگاپیکسلی می باشد.

این دستگاه می تواند با توجه به انتخاب کاربر دارای شارژر بی سیم نیز باشد.

البته مهمترین ویژگی های به کار رفته در Galaxy S4 که آن را نسبت به سایر تلفن های همراه هوشمند متمایز می کند امکان کنترل توسط حرکت دست و یا حرکت چشم می باشد.با کنترل از طریق چشم می توان اسکرول صفحه را بالا و پایین کرد و یا هنگام مشاهده فیلم ، پخش را متوقف نمود.

علاقه مندان برای خرید این محصول باید تا ماه آوریل سال جاری میلادی منتظر بمانند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

برچسب ها:
Galaxy S4 متولد شد+ تصاویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان