بازدید صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی با نماینده مردم رفسنجان / عکس

  • شناسه خبر: 161744
بازدید صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی با نماینده مردم رفسنجان / عکس

مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی با احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان نشست صمیمانه ای داشتند.

خانه » اجتماعی » بازدید صمیمانه مدیر مسئول و خبرنگاران پایگاه خبری خانه خشتی با نماینده مردم رفسنجان / عکس

به گزارش خانه خشتی ؛ احمد انارکی محمدی در این نشست صمیمی با اشاره به خسارت وارده شده به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت :متاسفانه سیل اخیر باعث از بین رفتن ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی ، ۳ تا ۴ هزار میلیارد ریال سیستم راه ها و نیروگاه ها شد ،از بین رفتن این ظرفیت ها باعث از بین رفتن اشتغال ،تجهیزات و محصول کشاورزی شده است .

وی بیان داشت :استان کرمان معین استان خوزستان و شهرستان حمیدیه شده است که با کمک نیروهای سپاه در این مناطق خدمات ارائه می شود .

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه از موقعیت آب و سیل نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم تصریح کرد :میلیاردها مترمکعب وارد دریا می شود و ما از آن استفاده بهینه نکرده ایم .

وی با اشاره به تاثیر تحریم ها در روند افزایش قیمت ها افزود :ما سابقه تحریم ها داشته ایم می توانستیم بهتر از این بازار را کنترل نماییم همه چیز از جمله رزق و روزی مردم و کالاهای اساسی مردم دستخوش التهابات بازار شده است، ۱۴ میلیارد دلار در سال گذشته برای کالاهای اساسی قرار دادیم این میزان یعنی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه ،کالاهای اساسی ۴۸ درصد تورم داشته است یعنی کالایی که غیر اساسی بوده و با ازر آزاد آمده است ۴۲ درصد تورم و کالاهای اساسی ۴۸ درصد تورم داشته و این نشان از آن است که کالاهای اساسی به دست مردم نرسیده است و دستخوش وارد بازار و قاچاق معکوس شده است .

انارکی ضمن اظهار امیدواری برای وضعیت مردم خاطرنشان کرد :تحریم ها صدمات زیادی به کشور وارد کرده است ،روزانه یک میلیون بشکه نفت صادر می شود الان در وضعیت خوبی هستیم امیدواریم با صادر کردن نفت به کشورهای روسیه ،چین و هلند وضعیت بهتر شود .

وی با بیان اینکه آمریکا بزرگترین حامی ترویست است گفت:نمایندگان فارغ از سلایق سیاسی در حمایت سپاه متحد شدند و در حقیقت ترامپ با تروریست خواندن سپاه باعث اتحاد نمایندگان با گروه های مختلف شد چراکه هدف همه نمایندگان انقلاب و پاسداری از نظام است .

نماینده رفسنجان تاکید داشت : در منطقه شهرستان با وجود سرمازدگی و از بین رفتن محصول پسته از پای ننشستیم و صنعت را به سمت اشتغال حرکت داده ایم .

وی یادآور شد :کارخانه رفسنجان دارو یک برند برای شهرستان است که در بدترین شرایط ارز و آوردن قطعات و دستگاه ها با یاری خداوند توانستیم این کارخانه را راه اندازی کنیم .

انارکی محمدی در خصوص اشتغال زایی و هسته های علمی دانشجویان و استفاده از ایده های آنها گفت :دانشجویان شور و هیجانی دارند این جای خود دارد بخش دوم آن اقتصادی ومهم است با رایزینهایی که با احمدی مس سرچشمه صورت گرفته است که از طرح ها و ایده های دانشجویان دانشگاه ولی عصر و بسیج دانشجویی استفاده شود این جلسات ادامه می یابد تا به نتیجه برسد .

وی افزود :بحث اقتصادی دانشجویان مهم است حتما از ان استفاده خواهیم کرد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جعفر

    نرد باشید دنبال خود نمایی نباشید عمل کنید داد بزنید تمامی روستاها دارند تبدیل می شوند به افاغنستان و مسولین شهر خوابند یا خودشون را زده اند به خواب...می دونی روزانه چند تولد مال افاغنه هس؟می دونی حتی شرکت فرهنگیان و محل جمع اوری زباله هایی که سر میداین هم کارتون و ضایعاتشون به افاغنه می فروشند تا ایرانی؟می دونید اقتصاد شهر در دست تجار و ....افاغنه هس؟می دونید دارند با باج دادن شناسنامه ایرانی می گیرند؟می دونید اکثر دخترا ایرانی و شیعه را اینها به عقد خود در می اورند؟می دونید ماهیانه 80ملیارد تومان از اقتصاد شهر در اختیا این ها هست؟می دونی جمعیت واقعی افاغنه چقدر هس؟می دونی داره امنیت شهر را کامل بهم می زنن؟می دونی بهترین ماشینها در اختیار اینهاست؟می دونی عروسی هاشون زنهاشون نیمه عریان و با کشف کامل حجاب تو شهر می گیرند و توی شهر عروس گشون راه می اندازند با بی فرهنگی و بی حجابی کامل؟می دونی طلا فروش رفسنجونی به افاغنه اعتماد دارند و بدون چک و گرویی طلا بهشون می فروشن؟می دونی یا دنبال سلفی گرفتن هستید مبدا با سکوتتون خیانت کنید به مردم عزیز شهرمون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان