امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

مکر آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران به خودش برمیگردد / ضرورت هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در عدم تصویب لوایح چهارگانه FATF

  • شناسه خبر: 161653
مکر آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران به خودش برمیگردد / ضرورت هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در عدم تصویب لوایح چهارگانه FATF

امام جمعه رفسنجان گفت: هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمان ضرورت دارد در عدم تصویب لوایح چهارگانه FATF که برخی خوشبین بودند و در این قضیه به این باور رسیدند که آمریکایی ها به دنبال چه اهدافی هستند و حتی می طلبد که مجلس مصوبه خود را پس بگیرد.

خانه » سیاسی » مکر آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران به خودش برمیگردد / ضرورت هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در عدم تصویب لوایح چهارگانه FATF

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ین هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، رعایت نظم و حدود مقررات  و اصلاح ذات البین با اشاره به حوادث سیل اخیراظهار داشت: سیل زدگان بعد از خداوند نگاهشان به شما مردم است که نسبت به انها احساس پاک و دینی دارید، قطعا شما مردم رفسنجان حتی با شرایط بد اقتصادی مطمئنا از دوران دفاع مقدس وضعتان بهتر است، آن زمان جهاد با مال و جان بود، رفسنجان به تنهایی به اندازه چند استان کمک میکرد.

وی افزود: موکب های ودستگاههای متولی همچون هلال احمر، کمیته امداد  و سپاه پاسداران در خدمت شما هستند برای جمع آوری کمک ها، موکب های رفسنجان در خوزستان مستقر شدند که مایه افتخار است، دانشگاههای و ادارات پای کار آمدند باز هم باید کمک ها بیشتر باشد.

رمضانی پور گفت: یک روزی لباس رزم می پوشیدیم امروزباین لباس کار و خدمت بر تن کنیم این همان خوزستان و مناطق جنگ است، هم مردم و هم مسئولان پای کار هستند.

خطیب جمعه رفسنجان با تبریک سالروز ولادت رهبر فرزانه انقلاب در سال ۱۳۵۸ هجری قمری و ۲۹ فروردین سال ۱۳۱۸ شمسی بیان داشت: ایشان در مشهد مقدس پا به عرصه وجود گذاشتند و امروز بزرگ مردم عالم این عزیز هستند که انقلاب را خوب مدیریت کردند و انشالله آن را به دست صاحب اصلی اش برسانند.

وی با گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت:  امروز ارتش یک ارتش مکتبی است که در کنار سپاه و نیروی انتظامی اقتدار با عظمت را بوجود آوردند این امنیت که کاملا ان را حس می کنیم با اینهمه شرارت با جان بر کفی این عزیزان ، قدر این نیروهای مسلح را بدانیم که همه پاسدار این نظام و انقلاب هستند.

رمضانی پور گفت: برای مقابله با دشمنان بازدارندگی اقتصادی لازم است لذا تولید و اشتغال کلید خروج کشور از رکورد است باید فعالانه ورورد پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مس سرچشمه در زمینه اشتغال های روستایی و خانگی و زود بازده تسهیلات را فراهم می کند مدیریت پای کار هستند که با اخذ تسهیلات کم بهره برای اشتغال استفاده کنید تا اشتغالات به ویژه در بحث گلخانه با توجه به وضعیت نامناسب بحث پسته رونق یابد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی منطقه بیان داشت: روابط جدیدی میان ایران و عراق رقم خورده که آغاز فصل جدیدی است به کوری چشم دشمنان؛ امروز دیگر آمریکایی ها در منطقه در امنیت نیستند چرا که تروریست محسوب می شود و سپاه ما به عنوان یک تروریست به انها نگاه خواهد کرد، ما هستیم که در منطقه تصمیم میگیریم امروز جمهوری اسلامی در خاورمیانه حرف اول را می زنیم.

وی تصریح کرد: ما بایستی در کف خیابان درس به دشمن بدهیم و امروز میلیون ها نفر در سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران به میدان امدند و حمایت جانانه خود را اعلام خواهیم کرد.

رمضانی پور بیان داشت: اگر امکان میداشت و لباس مقدس سبز سپاه به اندازه شما مردم وجود میداشت شما همه لباس مقدس سپاه را می پوشیدید(تکبیر نمازگزاران) یعنی با این عمل اعلام میداریم که ما هم یک سپاهی هستیم، مجموعه مقتدر در سراسر کشور به ویژه عزیزان در سپاه و توپخانه و بسیجیان سرافراز مایه افتخار است.

وی افزود: آمریکا مکری را بوجود اورد در حصوص ترروریست خواندن سپاه پاسداران که اینها به خودشان باز خواهد گشت آمریکا خود محور شرارت و پرورش دهنده تروریست و حامی رژیم سفاک آل سعود و رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.

رمضانی پور گفت: عصبانی آمریکا از سپاه به خاطر این است که استمرار تلاش های مذبوحانه انها در برابر حرکت انقلابی و شکست در برابر عومال اقتدار آفرین ، عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایستادگی و بصیرت است که آنرا در سپاه می بینند، ایمان و نصرت سپاه ، انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت در منطقه، اقدام به مقابله به مثل سپاه که هرجا وعده ای داد عمل کرد با موشک مقتدر دور برد و نقطه زن، خدمت صادقانه به مردم در سازندگی کشور احداث پالایشگاه خلیج فارس که کشور را بی نیاز از واردات بنزین کرد و همینطور در سیل اخیر که شاهد حضورشان هستیم، همه اینها عوامل این عصبانیت شده است.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمان ضرورت دارد در عدم تصویب لوایح چهارگانه FATF که برخی خوشبین بودند و در این قضیه به این باور رسیدند که آمریکایی ها به دنبال چه اهدافی هستند و حتی می طلبد که مجلس مصوبه خود را پس بگیرد و دولت هم دست بردارد که ما خیری از این آمریکاییها ندیدیم لااقل نگذارید شرشان به ما برسد.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان