۱۶۰ میلیون کمک نقدی و غیر نقدی با بدرقه مسئولین رفسنجان به خوزستان ارسال شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 161648
۱۶۰ میلیون کمک نقدی و غیر نقدی با بدرقه مسئولین رفسنجان به خوزستان ارسال شد / تصاویر

۱۶۰ میلیون کمک نقدی و غیر نقدی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همکاری جمعیت هلال احمر و موکب خاتم الانبیاء برای سیل زدگان روز گذشته بارگیری و با بدرقه مسئولین رفسنجان به خوزستان ارسال شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » ۱۶۰ میلیون کمک نقدی و غیر نقدی با بدرقه مسئولین رفسنجان به خوزستان ارسال شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در حاشیه این برنامه اظهار داشت: 💢این کمک ها از پرسنل دانشگاه وهمچنین موسسات خیریه و شرکتهای دارای قرارداد با دانشگاه جمع آوری شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری موکب خاتم الانبیاءو جمعیت هلال احمر رفسنجان بیان داشت : مجموع این کمک ها بیش از ۱۶۰میلیون تومان است که بخشی از ان براساس نیازهای هلال احمر خریداری شده شامل پتو ؛زیرانداز ؛پوشک ؛وسایل بهداشتی …….و بخش دیگران به صورت مواد غذایی خام واولیه مورد نیاز مناطق سیل زده در اختیار موکب خاتم الانبیاء قرار گرفت.
اسماعیلی گفت: اگر باز هم نیاز باشد کمک رسانی خواهیم کرد البته قسمتی از مسئولیت همه دانشگاههای علوم پزشکی کرمان به عنوان دانشگاه معین خوزستان انتخاب شده اند و از دانشگاه یک تیم ۳نفره پزشک که شامل متخصص زنان ؛اطفال واورژانس به همراه دیگر تیم های دانشگاه کرمان به عنوان یک تیم اعزام شده است.

علی بابایی مسئول موکب خاتم الانبیاء نیز اظهار داشت: موکب خاتم الانبیاء در بخش حمیدیه خوزستان مستقر می شود و فعالیت آن بصورت طبخ روزانه ۹ هزار وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام خواهد بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان