خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان این بار برای سیل زدگان / عکس

  • شناسه خبر: 161599
خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان این بار برای سیل زدگان / عکس

موکب خاتم الانبیاء رفسنجان همان که در روزهای اربعین در خدمات رسانی به زوار حسین(ع) پیشتاز است ، امروز در حال جمع آوری کمک برای سیل زدگان میهن است.

خانه » رفسنجان » خدمت رسانی موکب خاتم الانبیاء رفسنجان این بار برای سیل زدگان / عکس

به گزارش خانه خشتی ، علی بابایی در جمع خبرنگاران رفسنجان با بیان اینکه قبل از اینکه موکب ها به مناطق سیل زده دعوت شوند توانستیم به سیل زدگان مناطق شمال کشور آق قلا و گمیشان خدمت رسانی کنیم اظهار داشت :از مردم رفسنجان جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده و همچنین از خبرنگاران جهت اطلاع رسانی و کمک به مناطق تشکر می کنم .

وی بیان داشت : همراه با ۱۳ نفر از خادمین موکب خاتم الانبیاء شهرستان به صورت مستقیم کمک های مردمی را به دست سیل زدگان رساندیم و از نزدیک اوضاع و احوال مردم سیل زده را مشاهده کردیم .

مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان ضمن بیان وضعیت اسفناک مردم سیل زده تصریح کرد:در راستای دستور سردار سلیمانی به مواکب در خصوص کمک به سیل زدگان قرار شد استان کرمان به منطقه سیل زده خوزستان و همچنین شمال کشور کمک رسانی کند.

وی افزود :موکب امام علی (ع) رفسنجان به کمک خیریه خبازان یک دستگاه نانوایی ابتدا در  لرستان و بعد در خوزستان راه اندازی کردند که قرار شد موکب ما هم جهت آشپزی به آنها ملحق شود .

بابایی خاطرنشان کرد : مقرر شد تا ملزومات ضروری را از مردم رفسنجان جمع اوری و روزانه بین ۵ تا ۶ هزار غذای ظهر و شب بین سیل زدگان در مرکز اردویی و جهادی اسکان داده شده اند توزیع نماییم .

وی با بیان اینکه ما منتظر کمک کردم رفسنجان هستیم تا بتوانیم در منطقه خوزستان کمک رسانی کنیم تاکیدداشت : توسط مردم خیر رفسنجان ملزوماتی چون پتو ،شیرخشک ،وسایل بهداشتی و…جمع اوری شده است امیدواریم بتوانیم این بار را تکمیل نماییم و به مدت یکماه در منطقه سیل زده خدمت رسانی کنیم .

رئیس موکب خاتم النبیاء رفسنجان با بیان اینکه ما تعهد تهیه غذای ۶ هزار پرس غذا را برای ناهار و شام به عتبات داده ایم گفت :جامعه بسیج دانشگاه علوم پزشکی و خیریه خبازان نانوایی شهرستان برای تهیه ۶ هزار قرص نان به کمک می آیند .

بابایی یادآور شد :پایگاه های موکب خاتم الانبیاء واقع در خیابان امام روبروی بانک پارسیان و پایگاهی در مناطق نوق و سرچشمه برای جمع آوری کمک های مردمی احداث شده است .

وی به استقبال مردم رفسنجان برای کمک به مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت :قریب ۵۵ میلیون تومان چه به صورت نقدی و چه به صورت کمک و کالا برای مناطق سیل زده شمال کشورجمع اوری شد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان