نماینده مردم رفسنجان عنوان کرد:

حمایت یکپارچه نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خصمانه آمریکا

  • شناسه خبر: 161596
حمایت یکپارچه نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خصمانه آمریکا

نماینده مردم رفسنجان گفت: امروز نمایندگان مجلس یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردند.

خانه » سیاسی » حمایت یکپارچه نمایندگان مجلس از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خصمانه آمریکا

احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خانه خشتی با تبریک اعیاد شعبانیه ، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به پاسداران ، ملت ایران و مردم شریف حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در خصوص اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: ترامپ با این اقدام خود دوباره تصمیم نابخردانه ای گرفت ، آمریکا باید هزینه ی این دیوانگی ها را بپردازد.
وی افزود: امروز تمامی نمایندگان مجلس در حمایت از پاسداران انقلاب اسلامی لباس سپاه را پوشیدند تا نشان دهند که در کنار برادران سپاهی خود هستند و می مانند ما همیشه در کنار هم هستیم و دفاع می کنیم.
انارکی محمدی ضمن محکوم کردن این اقدام خصمانه بیان داشت: در طرح دو فوریتی امروز در مجلس که به امضای نمایندگان مجلس رسید تا مقابل این حرکت امریکا اقدام متقابل داشته باشند ، دولت آمریکا را حامی تروریست و نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا را تروریست و پایگاه‌هایی که در منطقه دارند را به عنوان پایگاه‌های تروریستی می‌شناسیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز نمایندگان مجلس یکپارچه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان