خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم

  • شناسه خبر: 161577
خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم

 عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس گفت : صنعتگران نیز بیایند به هر شکل که صلاح می دانند نیازمندی های شرکت را آنالیز کرده و برای تامین آنها اقدام کنند که خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم.

خانه » آخرین اخبار » خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم

به گزارش خانه خشتی ،  عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس با بیان اینکه شرکت صنایع مس نیازمندی های خود را به صنعتگران منطقه اعلام کرده است، تصریح کرد: صنعتگران نیز بیایند به هر شکل که صلاح می دانند نیازمندی های شرکت را آنالیز کرده و برای تامین آنها اقدام کنند که خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم.

علی محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: این نمایشگاه شاید برای نخستین بار در استان است که با کیفیتی چنین عالی برپا می شود که حتی می توان گفت در حد یک نمایشگاه بین المللی بود.

وی با بیان اینکه انتظار ما این است که بعد از این نمایشگاه اتفاقاتی که باید بیفتد حتما عملی شود، یادآور شد: باید ارتباط صنعتگران منطقه با توانمندی های خود با مس سرچشمه برقرار شود که امیدوارم این قضیه به نحو خوب مدیریت شود و از این راه بتوانیم استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس در ادامه خاطرنشان کرد: در برهه زمانی فعلی که ما تحریم هستیم و این تحریم ها روزبروز بیشتر می شود باید این تهدید را به فرصت بسیار خوبی تبدیل کنیم از آنسو انتظار صنعتگران از شرکت مس شاید این باشد که ما بستری را فراهم کنیم تا از خدمات آنها استفاده کنیم.

محمدی تصریح کرد: به عنوان نماینده مس این قول را می دهم که بستر کار را فراهم کرده و با صنعتگران ارتباط برقرار کنیم اما ادامه این موضوع بستگی به پتانسیل و توانایی صنعتگران دارد که اگر این قضیه رقم بخورد در آینده شاهد جهش بزرگی در منطقه خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه ارتباط دانشگاه با صنعت مهم است و مشکلات صنعت را می تواند برطرف کند، ابراز کرد: اگر ارتباط صحیح صنعت و دانشگاه برقرار شود مشکلات را برطرف می کند. اگر این اتفاق رقم بخورد هم مشکلات منطقه را می توانیم حل کنیم هم پتانسیل بسیار خوبی برای کار و نوآوریهای جدید را در منطقه داریم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس با بیان اینکه شرکت صنایع مس نیازمندی های خود را به صنعتگران منطقه اعلام کرده است، تصریح کرد: صنعتگران نیز بیایند به هر شکل که صلاح می دانند نیازمندی های شرکت را آنالیز کرده و برای تامین آنها اقدام کنند که خرید اجناس با کیفیت را از صنعتگران رفسنجانی تضمین می کنیم.

صنعتگران رفسنجانی به سمت حرفه ای شدن گام بردارند

مدیر امور انبارها وسفارشات مجتمع مس سرچشمه گفت: بر این عقیده هستم که صنعتگران رفسنجانی باید به سمت حرفه ای شدن گام بردارند وضمن رعایت کلیه استانداردهای فنی مرتبط، با کنترل کیفی مستمر، کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

مهندس عباس زارع بنی اسدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نیازمندیها و توانمندیهای مجتمع مس سرچشمه در محل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان اظهار کرد:این نمایشگاه در وهله اول جهت ارائه نیازمندیهای مس با هدف جلب مشارکت وهمکاری تولیدکنندگان وفروشندگان شهرستانهای همجوار می باشد که با این کار انشاا… شاهد رونق اقتصادی وخودکفایی صنایع این شهرستانها در سالهای آتی خواهیم بود.

وی بیان داشت : در کنار دستاوردهایی که برگزاری این نمایشگاه برای صنعت مس خواهد داشت رفع برخی از موانع تولید نیز مد نظر می باشد یعنی برگزاری این نمایشگاه در واقع یک ارتباط دوسویه است که هم کمک به تولید مس وتولید ملی می کند و هم بحث رونق وپویایی اقتصاد شهرستان را به همراه خواهد داشت.

زارع بنی اسدی در ادامه افزود: تبادل دانش فنی وتخصصی با تامین کنندگان یکی از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه است که با توجه به داشتن بدنه کارشناسی فنی وتخصصی در امور انبارها وسفارشات وشناخت کامل محتوای فنی قطعات ،این انتقال وتبادل دانش فنی به بهترین نحو با سازندگان و فروشندگان صورت می گیرد و کمک شایانی به اعتلای دانش بازار می کند.

وی یادآور شد: شرکت خدمات بازرگانی(پیمانکار تامین قطعات شرکت مس) نیز بعنوان یکی از حلقه های مهم زنجیره تامین شرکت مس در طول برگزاری نمایشگاه، همراه همکاران شرکت مس پاسخگوی مراجعین در خصوص بومی سازی وساخت قطعات خواهد بود.

 

انگیزه قطعه سازان و صنعتگران چندین برابر شده است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه انگیزه قطعه سازان و صنعتگران را چندین برابر کرده تا با یک نگرش رو به جلو و پشتکار مضاعف برای تامین قطعات مورد نیاز صنعت مس اقدام می کنند.

حسن محمدی افزود: این نمایشگاه زمینه ای برای توسعه صنعتی شهرستان در بخش مرتبط با تامین قطعات مس را فراهم می کند و بنده چشم انداز خوبی را برای این نمایشگاه تصور می کنم.

وی بیان کرد: با توجه به وجود جوانان با انگیزه، پرتلاش و سختکوش رفسنجان ان شاءالله توسعه رفسنجان را در بخش صنعت بزودی شاهد خواهیم بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان از بازدید مسئولین واحد توسعه و واحد فنی مهندسی مجتمع مس سرچشمه از کارگاههای فنی کوچک و ریخته گری سطح شهر رفسنجان خبر داد و افزود: چند شرکت بزرگ در شهرک صنعتی نیز مورد بازدید این دوستان قرار گرفت تا امکانات و پتانسیل های آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد.

محمدی ادامه داد: با توجه به کاهش بی سابقه محصول پسته در سال جاری، برخی شرکتهای بزرگ رفسنجان که تولید کننده ادوات کشاورزی هستند از فضاهای فیزیکی، نیروی انسانی و امکانات خود به نحو احسن نمی توانند استفاده کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان اضافه کرد: با بازدیدی که مهندسان و متخصصان شرکت مس از واحدها و کارگاههای صنعتی کوچک رفسنجان داشتند با امکان سنجی آنها، بر اساس توان این واحدهای صنعتی کوچک به آنها کار داده می شود، متقابلاً آنها نیز برای تجهیز کارگاههای خود از نظر کنترل کیفی و فنی مهندسی خواسته های شرکت مس را برآورده کنند.

 

مجتمع مس سرچشمه با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را ایجاد کند

مدیر کارخانه اروندچرخ رفسنجان گفت: مجتمع مس سرچشمه می تواند با همکاری صنعتگران شهرستان فرهنگ کار صنعتی را در این شهر که فرهنگ کشاورزی بر آن حاکم است، ایجاد کند.

مهندس احسان در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت: به سهم خودم بسیار خوشحالم و برای همین نیز زودتر از دیگران در این همایش شرکت کردم و واقعا خوشحالم که چنین همایش هایی برگزار می شود و امیدواریم برکات این همایش را ببینیم.

وی با تأکید بر اینکه رفسنجان به برگزاری چنین همایش هایی نیاز دارد، بیان کرد: رفسنجان به عنوان یک شهرستان تک محصولی امسال با قهر طبیعت مواجه شده و لازم است که جوانان رفسنجانی مهارتهای فنی و صنعتی را فرا بگیرند و شرکت ملی صنایع مس ایران رفسنجان توجه بیشتری کند.

احسان گفت: امیدوارم شرکت مس با همکاری قطعه سازان، تراشکاران، ماشین سازان و صنایع موجود رفسنجان بتواند خدمت بزرگی که سرمنشأ خیر و برکتی نیز می باشد در رفسنجان انجام بدهد.

مدیر کارخانه اروندچرخ رفسنجان با اشاره به اینکه فرهنگ حاکم در شهر رفسنجان کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اگر مجتمع مس سرچشمه به کمک سازمان آموزش صنایع مس، این فرهنگ سازی را روی قطعه سازان و ماشین سازان صنعتی انجام دهد مطمئنم آینده بسیار روشن و افق بسیار خوبی در انتظار جوانان این شهر است.

وی اضافه کرد: صنعتگران باید توان صنعتی خود را نشان دهند ، مس سرچشمه نیز یاری کند و صنعتکاران فرهنگ صنعتی بگیرند و انصاف داشته باشند که در این راه موفق می شویم و شغل پایداری برای جوانان ایجاد می شود.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان