ساخت دستگاه کاتد کنی توسط متخصصین مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 161554
ساخت دستگاه کاتد کنی توسط متخصصین مجتمع مس سرچشمه

این کار به کارگاه ساخت مجتمع مس سرچشمه ارجاع و به صورت صفر تا صد در کارگاه ساخت مس سرچشمه ساخته شد .

خانه » آخرین اخبار » ساخت دستگاه کاتد کنی توسط متخصصین مجتمع مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی ،   علی اکبری رییس تکنولوژی و ساخت امور خدمات فنی و مهندسی مجمتع مس سرچشمه با بیان اینکه سابقه ساخت دستگاه کاتد کنی در داخل کشور وجود نداشت، افزود : پس از طراحی دستگاه و ارسال نقشه های ساخت به شرکت های داخلی جهت استعلام ساخت و نصب ، استعلام های اخذ شده شرکتهای داخلی نشان می داد، این شرکتها توانایی ساخت نداشتند و قیمتهای بالایی را اعلام کرده بودند. لذا این کار به کارگاه ساخت مجتمع مس سرچشمه ارجاع و به صورت صفر تا صد در کارگاه ساخت مس سرچشمه ساخته شد .

مجتمع مس سرچشمه و شهربابک در مسیر دستیابی به ایزو ۵۰۰۰۱

بابک آذری رییس اداره بهره‌وری انرژی و دبیر کمیته انرژی مس سرچشمه گفت: فرآیند ایجاد، استقرار، اجرا و بهبود سیستم مدیریت انرژی در سطح مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک توسط ممیزان مؤسسه توف‌اینترست آلمان؛ به‌منظور اخذ گواهینامه ایزو ۵۰۰۰۱؛ مورد ممیزی قرار گرفت.

‎ وی با بیان این‌که تعداد شرکت‌های صنعتی معدنی که در ایران موفق به کسب گواهینامه ایزو ۵٠٠٠١ به معنای واقعی استقرار سیستم مدیریت انرژی شده‌اند انگشت‌شمارند، افزود: اکنون می‌توان باافتخار مدعی شد که مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک، وارد مسیر صحیح فرآیند مدیریت انرژی به‌صورت سیستماتیک شده و استقرار سیستم مدیریت انرژی و اخذ گواهینامه مربوط به آن دلیلی بر این مدعا است.

برچسب ها:
عملکرد مجتمع مس سرچشمه در حوزه تولید ، توسعه ، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سال ۱۳۹۷
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان