تجدید میثاق شهردار و معاونین وی با شهدا در اولین روز کاری سال جدید / تصاویر

  • شناسه خبر: 161526
تجدید میثاق شهردار و معاونین وی با شهدا در اولین روز کاری سال جدید / تصاویر

شهردار رفسنجان و جمعی از معاونین وی در اولین روز کاری خود در سال جدید با حضور در گلزار شهدا با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

خانه » فرهنگی مذهبی » تجدید میثاق شهردار و معاونین وی با شهدا در اولین روز کاری سال جدید / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، محمد رضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان صبح امروز با همراهی جمعی از معاونین شهرداری و مدیران شهری پس از رکاب زنی مسیر شهرداری تا گلزار شهدا، با حضور در جوار قبور مطهر شهدا اولین روز کاری خود در سال جدید را با عطر شهدا آغاز کردند.

شهردار رفسنجان در حاشیه ی این مراسم در جمع خبرنگاران بیان داشت: سال ۹۸ را همچون سال های قبل با تجدید میثاق با شهدا آغاز نمودیم.

وی افزود: مصمم هستیم تا برنامه پیش بینی شده در بودجه سال ۹۸ که به تصویب شورای شهر رسیده است را به همت همکاران عملیاتی کنیم.
عظیمی زاده با بیان اینکه بودجه سال ۹۸ بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش های درامد و هزینه جاری و عمرانی برنامه ریزی شده با عنوان ارمان شهر در نظر گرفته شده است تصریح کرد: رضایت شهروندی برای ما بسیار مهم است و  الویت یک شهرداری و شورای شهر است که شهروندان ما از فعالیت و حضور در فضای شهری رضایت داشته باشند.
وی بین داشت: بحث دیگر آرامش در شهر و برند سازی رویکردهای فضای شهری است که ساماندهی شود و برای زندگی شهروندان اماده و مهیا شود.
عظیمی زاده در خصوص فعالیتهای زیر بنایی و زیر ساختی شهرداری در سال جدید نیز اظهار داشت: اجرای آسفالت و ایجاد شبکه های جدید شهری از جمله بزرگراه قدس در دستور کار قرار دارد که بخشی از ان در سال ۹۸ عملیاتی خواهد شد، پارک های درون محله ای در الویت شهرداری است و دو تقاطع غیر همسطح در مسیر رودخانه و بلوار خلیج فارس در دستور کار خواهد بود و اجرایی می شود.
شهردار رفسنجان از تجهیز سازمان اتش نشانی به خودروهای امداد و اطفا حریق که نیاز شهر است و ایجاد ایستگاههای جدید آتش نشانی در شهر خبر داد و گفت:ایجاد فرهنگسراهای جدید و خانه های فرهنگ و برنامه های مشاوره های خانواده بصورت گروهی و فردی در فضاهای متعلق به شهرداری از جمله برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری در سال جدید است.

وی تصریح کرد: در بحث باز آفرینی فضاهای شهری خیابان های ارجمندی و فردوس و بازار تاریخی در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها:
اولین روز کاری در سال جدید تجدید میثاق با شهدا شهردار رفسنجان شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان