جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان مطرح کرد :

اگر مسئولین ما مانند شهدا عمل کردند بدانید پیروز میدان هستیم/ نگاه عملی به ولایت فقیه مهم است

  • شناسه خبر: 161501
اگر مسئولین ما مانند شهدا عمل کردند بدانید پیروز میدان هستیم/ نگاه عملی به ولایت فقیه مهم است

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان گفت :نگاه عملی به ولایت فقیه مهم است هر جا که ضربه ای خورده ایم برای این بوده است که به امر ولایت فقیه گوش نکرده ایم.

خانه » آخرین اخبار » اگر مسئولین ما مانند شهدا عمل کردند بدانید پیروز میدان هستیم/ نگاه عملی به ولایت فقیه مهم است

به گزارش خانه خشتی ؛سرهنگ علی سلطانی در سی و پنجمین  یادواره شهید والامقام محمد عرب بازمانده که در محل مهدیه صاحب الزمان (عج)محمدآباد میثم رفسنجان برگزار شد با اشاره به جنایتهای آمریکا اظهار داشت :در دفاع مقدس روحیه استکبار تیزی در شهدا وجود داشت و هیچ گاه آنها زیر بار ظلم نمی رفتند  ولی امروزه  هنوز ما به آمریکائیها اعتماد داریم که اقتصاد و دلار کشور ما را نجات دهند .

وی بیان داشت :اگر مسئولین ما مانند شهدایی چون چمران و همدانی و…عمل کردند بدانید پیروز میدان هستیم ،بعد از ۴۰ سال انقلاب کشور ایران در گام دوم شکل گیری تمدن اسلامی است اینکه آمریکائیها به این شدت با ما برخورد می کنند دیده اند که این انقلاب ،انقلاب سال ۵۷ نیست این انقلاب اسلامی با همه سختیها و تحریم ها در کشورهایی چون یمن ،فلسطین ،غزه و…گسترش یافته است.

سلطانی تصریح کرد :مردم عراق ، غزه و یمن امروز برای سیل زدگان ایران کمک جمع می کنند این همان انقلابی است که امام راحل آن را نوید داده است که ناشی از گسترش تمدن اسلامی در کشورهای دیگر است

وی افزود :امروز حزب الله نه در بحث جنگ بلکه در امورات کشوری خود تصمیم می گیرد سوریه ای که همه چیز آن رفت از فرهنگ شهادت نشات گرفته است .

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان عنوان داشت :فرهنگ اخلاص و تقوی سختی جنگ ،به همه مردم کشورهای اسلامی یاد داد که در مقابل مزدوران بایستند ،امروز وظیفه ما این است که در گام دوم انقلاب نگاه مان به مقام معظم رهبری باشد که ایشان چه می خواهند .

وی اذعان داشت :اعتقاد و توکل به خدا عامل موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بود شهدا و رزمندگان نگاهشان به این بود که توکل به خدا در روایات به ما امید داده است و ما پیروز میدان هستیم امروز اگر ضعفی در کشور است به خاطر این است که توکل بر خدا کمرنگ است .

سلطانی خاطرنشان کرد :وحدت و همدلی بین شهدا باعث پیروزی در دوران دفاع مقدس بود آنجا حزب ، جناج و گروه معنا نداشت این انقلاب در گام دوم نیاز به وحدت دارد .

وی اعتقاد به ولایت فقیه را سومین عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت :نگاه عملی به ولایت فقیه مهم است هر جا که ضربه ای خورده ایم برای این بوده است که به امر ولایت فقیه گوش نکرده ایم .

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان با بیان اینکه حضور در یادوراه شهدا افتخار می خواهد تصریح کرد :امروز مردم در سختی و معیشت خود مانده اند که ناشی از تحریم ها و بی تدبیری مسئولین است.

وی گفت : ما در دنیا این اعتقاد را دنیا داریم که باید تمدن اسلامی شکل گیرد و این را عربستان نمی خواهد .

سلطانی یادآور شد:شهدایی چون همدانی با خانواده اش در دل داعش می روند تا ناموس اسلام محفوظ بماند ،شهدا الگوی واقعی اخلاص بودند و امروز شهدا نیازمند این جلسات نیستند ما نیازمند این شهدا هستیم و مجلس شهدا به خاطر خداست.

وی تاکید داشت : یادواره های شهدا نسل شهادت را به نسل های دیگر منتقل می دهد و این نور خاموشی ندارد و مکتب شهدا همچنان  ادامه داد.

برچسب ها:
رفسنجان سرهنگ سلطانی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کرمان یادواره شهید عرب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان